מאמי צבועים יש בכל מקום[חבל על העצבים
אוהבת אותך 😁
האנשים האלה לא שווים אתת הטיפה שאפילו להתעצבן על זה!
הם סתם עושים את זה כדי להראות משהו משהו שלהפך הםם סתםםם אפסיםם!
מאמי שלי את לא צריכה להתעצבן על אףף אחחדדדדדדדדד!!!
מואה אוהבתתתתתתתת 😊
תאמת... אין לי מושג על מה מדובר 😁
אבל שום דבר לא שווה את העצבים
נראה לי שהבנתי במה מדובר...
מאמיי אני באמת לא יודעת מי זה שנפגעת ממנו..
אבל בכל מקום יש אנשים טובים וחמודים..ויש כאלה שפחות..
אבל זאת לא סיבה לצאת מהאתר..כי בכל זאת הרוב כאן הם אנשים פשוט מדהיייימים
והאתר הוא מדהים..חבל שתצאי בגלל מישהו אחד..הוא כנראה לא שווה את זה !!!
QUOTE (טטווטטייתת @ 04/06/2007) מאמיי אני באמת לא יודעת מי זה שנפגעת ממנו..
אבל בכל מקום יש אנשים טובים וחמודים..ויש כאלה שפחות..
אבל זאת לא סיבה לצאת מהאתר..כי בכל זאת הרוב כאן הם אנשים פשוט מדהיייימים
והאתר הוא מדהים..חבל שתצאי בגלל מישהו אחד..הוא כנראה לא שווה את זה !!!
לא תיכננתי לצאת מהתאר בשביל איזה כמה אנשים חחח למה מה קרה !!!!
וגל יכול להיות שאת יודעת כי את היית בשיחה..
ושירקה מאמישלי.. כולה פורום וכולה אנשים מסריחים!