אמאלה אתמול זה היה אחד הלילות בדווווווווקקקקקקקק!!
אתמול היה חתונה של אח של חבר שלי האח שאני הכי אוהבת
ווווו איזה שמח היה כל כך נהנתי בחיים לא היה כיף ככה !!!!!!!!!!!
קמתי עכשיו!! 17:55 😕
אמאלה אני עדיין עייפה חחחחחח כמה שתיה וכמה שמחה וכמה כיף ווווו
קמתי אבל אם כאבי ראש רצח 😕 😮 😢
יהיה בסדר אבל הכי נהנתי בעולם עם אהובייייייייייייייייייייי
ועם החבר'ה 😊😊😊😊😊)
וזהווו רציתי לשתף בזה שהיה לי מוייי כיף חיחיחי 😊
התגעגעתי אלעיכםיםעםייםיםםםםםםםםם!!
בסיכום: נהנתי,היה כיף,שמח 😁
יא אני שמחההה שהיה לך כיף ונהנתתתתתתתתתתת 😁
חחח ונכון יהיה בסדר חחחחחחח 😛
אה ומזל טוב חחחח 😉
מואה אוהבתתתתתתתתתתת אותך הרבהההההההההה 😊 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 04/06/2007) יא אני שמחההה שהיה לך כיף ונהנתתתתתתתתתתת 😁
חחח ונכון יהיה בסדר חחחחחחח 😛
אה ומזל טוב חחחח 😉
מואה אוהבתתתתתתתתתתת אותך הרבהההההההההה 😊 😁
תודה יפה שלייייייייייייי אוהבת אותך הכי שיש מדהימה!
שמח שהיה לך כיף חופיתוששששששששששששששששש=]=]
QUOTE (apchi @ 04/06/2007) שמח שהיה לך כיף חופיתוששששששששששששששששש=]=]
יאאאאאאא איזה כיףףףףףףף 😛 😛
שמחה בשבילךךךךךךך יפההה אחת !!!!!!
מואהההה
אווש תודה אממי שלי... אוהבת..
תומי תווווווודה נשמה שלי
העיקר נהנת, זה הכי חשוב 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 04/06/2007) יא אני שמחההה שהיה לך כיף ונהנתתתתתתתתתתת 😁
חחח ונכון יהיה בסדר חחחחחחח 😛
אה ומזל טוב חחחח 😉
מואה אוהבתתתתתתתתתתת אותך הרבהההההההההה 😊 😁
😛
חנוש תודה יפה שלי..
ברי אוהבתאתך תודה נסיכה..
טוניטה תודה אממי
שמחה שנהניייייית אהוובתי הייפה [=
מאמייי איך אני שמחה שנהנת
מגיעעע לךךך נסיכהה
אוהבת אותך שתהני תמידדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא מאמוששש
כ"כ שמחהה בשבילךך שנהניתתתתתת!!!!!!
באמתת..
מכלל הלב3>
אוהבתתתת אותךךך יפיופהה!
נאפי תודה יפה שלי אוהבת אותך!
נופררררי אוהבת אותך תודה נשמה יפה שלי!!
ריטה תודה מאמי
שנששן שלי תודה יפה אחת אוהבת מלא