אז זהו ..
עוד פחות מחודש אני עוברת דירה לנופית (מי שמכיר זה ממש ליד טבעון, באזור חיפה והקריות)..
וכל הקטע שיש לי שתי חברות ממש טובות שאני הולכת להיות איתן הרבה כנראה!
זה חברות שהיו איתי עוד מהיסודי פה בנשר ועברו לשם בתחילת החטיבה ועכשיו אני עוברת לשם..
שנה הבאה אני מתחילה י"ב.. ועדיין ממשיכה ללמוד פה בנשר..
ואני כל כך מפחדת :/
יש לי כל כך הרבה חששות, מהכל..
אם אני ארצה להגיע לפה לחברות שלי ולארועים וזה איך אני אבוא..
מה יהיה בכלל איתי ועם חבר שלי שגם ההורים שלו גרים פה אבל יש לו דירה עם אחותו בקריות והוא גם מתגייס במאי הבא.. אוף!
כל כך הרבה דברים שאני מפחדת.. למרות שאני יודעת שיהיה לי בית יותר גדול שם ובריכה ויותר שקט..
ואיך אני אחזור כל יום מהביצפר.. כי זה או באוטובוסים או להיות אצל חברות עד שיקחו אותי..
אוףף.. אני מפחדת.. לא יודעת מה יהיה ! 😢
תודה לכל המגיבים!
😮
גם אני עוברת דירה=/
למרות שאני נשארת בקריה
הייתי אמורה לעבור לנופית חחח 😁 אבל בסוף לא
אבל את תראי שזה יסתדר
כי עכשיו תראי מי הם החברות האמיתיות
ועם החבר זה תמיד מסתדר😊
כי אהבה מנצחת הכול😊
שיהיה לך במזל 😊
ובהצלחההההההההה
ברור שבהתחלה תצטרכי להתרגל ולא יהיה כל כך קל..
אבל לאט לאט תתרגלי, וכמו כל שינוי בחיים- בסוף יתברר שהוא לטובה :]
תכירי חברים חדשים, בית יותר גדול..
ובקשר לכל החברים מנשר- זה לא שאתם ילדים קטנים שתלויים בהורים והכל.. זה סך הכל לקחת אוטובוס [או אפילו אוטו לאלה שיש רישיון].. באמת שזה לא כ"כ מסובך (:
זה אמנם נשמע קיטצ'י, אבל כל התחלה חדשה היא מדהימה 😊
שיהיה לך בהצלחחה :]]
אוהבבתת !
-ליאני-
כל התחלה חדשה זה דבר מאיים מאמי..
אין לך ממה לפחד אני בטוחה שיימצאו פיתרונות לכל אחת ואחת מהבעיות שלך..
הן לא משו קריטי מידיי..הם רק כמה פחדים..
החבר?אני בטוחה שיסתדר זה לא כז'ה מרחק גדול וגם יש לו ת'דירה בקריה..אאז סבבבה!!:]
והלימודים?באמת מאמי שזה לא קשה לתמרן..אל תפחדי..
אוווווווווווווהבת
-רעות-
תודה בננות שלי, אתן לא יודעות כמה הרגעתן אותי ..
באמת התחלה חדשה זה פשוט דף חדש ..
תודהההההה,
אוהבת אתכןןןןןן המוןןןןןןןןןןן :]
אור
זאת התחלה חדשה בשבילך מאמי
טבעי שתהיי עם חששות
אבל זה יעבור תאמיני שיהיה בסדר
והכל יסדר בעזרת השם יהיה לך
רישיון ויהיה יותר נוח
וגם החברות יבואו אלייך לא רק את אליהן
כנ"ל עם החבר
והגעגוע של הצבא רק יחזק את האהבה
הכל יסתדר שולחת לך חיבוק ענקי
ובהצלחה מאמי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את תהיי קרוובה אליי..ואני הרבה שם(:
וכמו שנאפיי אמרה איתה בכל מילה
שיהיה בהצלחה מאמי
יהיה פסדרר
QUOTE (limaori @ 04/06/2007) גם אני עוברת דירה=/
למרות שאני נשארת בקריה
הייתי אמורה לעבור לנופית חחח 😁 אבל בסוף לא
אבל את תראי שזה יסתדר
כי עכשיו תראי מי הם החברות האמיתיות
ועם החבר זה תמיד מסתדר😊
כי אהבה מנצחת הכול😊
שיהיה לך במזל 😊
ובהצלחההההההההה
אותה דעה .
אני מתה לעבור מקריה בעעעעעעעעע הלוואי עליי לעבור לנופית ,בעזרת השם שנה הבאה אני יעוף מפה חחח
QUOTE (ליאןןן16 @ 04/06/2007) ברור שבהתחלה תצטרכי להתרגל ולא יהיה כל כך קל..
אבל לאט לאט תתרגלי, וכמו כל שינוי בחיים- בסוף יתברר שהוא לטובה :]
תכירי חברים חדשים, בית יותר גדול..
ובקשר לכל החברים מנשר- זה לא שאתם ילדים קטנים שתלויים בהורים והכל.. זה סך הכל לקחת אוטובוס [או אפילו אוטו לאלה שיש רישיון].. באמת שזה לא כ"כ מסובך (:
זה אמנם נשמע קיטצ'י, אבל כל התחלה חדשה היא מדהימה 😊
שיהיה לך בהצלחחה :]]
אוהבבתת !
-ליאני-
😊
QUOTE (נאפי @ 04/06/2007) זאת התחלה חדשה בשבילך מאמי
טבעי שתהיי עם חששות
אבל זה יעבור תאמיני שיהיה בסדר
והכל יסדר בעזרת השם יהיה לך
רישיון ויהיה יותר נוח
וגם החברות יבואו אלייך לא רק את אליהן
כנ"ל עם החבר
והגעגוע של הצבא רק יחזק את האהבה
הכל יסתדר שולחת לך חיבוק ענקי
ובהצלחה מאמי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי יש מקום כזה נופית?!
חחח לא ידעעתי ...
QUOTE (koka15 @ 04/06/2007) את תהיי קרוובה אליי..ואני הרבה שם(:
וכמו שנאפיי אמרה איתה בכל מילה
שיהיה בהצלחה מאמי
יהיה פסדרר
אוקיי חופיתי ..
ואם את כבר שם אז תדברי איתי נוכל להיפגש!!!!!!!!!!! 😛
מורני- נשמה שלי אוהבת אותך מלא.. את לא יודעת כמהההה את עוזרת!
תודה יפה שליייי אין כמוך בעעולםםםםםם 😊
ולנופרי היפהההה- כן יש מקום כזה, חחחחחח..
אנחנו עוברים כנראה ב-5 ליולי.. אז יש עוד חודש להיות פה ואחר כך אני מקווה גם להיות פה כמה שיותר..
תודה לכולם.. אתם מדהימים!!!!!!!!!
ואני מקווה שיהיה טוב..... 😊
אור
QUOTE (טוניטה @ 04/06/2007) QUOTE (ליאןןן16 @ 04/06/2007) ברור שבהתחלה תצטרכי להתרגל ולא יהיה כל כך קל..
אבל לאט לאט תתרגלי, וכמו כל שינוי בחיים- בסוף יתברר שהוא לטובה :]
תכירי חברים חדשים, בית יותר גדול..
ובקשר לכל החברים מנשר- זה לא שאתם ילדים קטנים שתלויים בהורים והכל.. זה סך הכל לקחת אוטובוס [או אפילו אוטו לאלה שיש רישיון].. באמת שזה לא כ"כ מסובך (:
זה אמנם נשמע קיטצ'י, אבל כל התחלה חדשה היא מדהימה 😊
שיהיה לך בהצלחחה :]]
אוהבבתת !
-ליאני-
😊
בהצלחה אורוווש שלי
^^
תודה חופיתייייייייי !!! ודברי איתי אם את שם.. תיזהרייי.. חחחחחחח 😛
לאאאאאאאב יו בובה שליייי ותודהההה 😊
אם את עדיין לא יודעת...אז אני גרה בחיפה
וכן אני לומדת בחיפה
ולוקחת בתוך חיפה 2 אוטובוסים מהבית ספר לבית ובחזרה
שעה הלוך....שעה חזור
ואני מסתדרת ככה כבר 4 שנים...
אז גם את מסוגלת מאמי 😊
התחדשות
יש בזה משהו..
תודדדדה גלוש אוהבתתתתת 😊😊