ניר , 03/06/2007 23:39 :
לעולם לא תדעי כמה קל היה לאהוב וכמה קשה מאוד היה לשכוח
צודק .. ://
זה בקשר אלייך נכון?!
עצוב ונכון😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (morand @ 04/06/2007) מה שרשום לך באווי לא?!
כן .
אוי מאמי..
זה כ"כ ננכון..
"רבות הדרכים לאהוב אותך,ארוכה ביותר הדרך לשכוח.."
אל תדאגיי יהיה בסדררר!
😢
אין מה להגיד=\
חוץ מזה שיהיה פסדר
QUOTE (שנששן @ 04/06/2007) אוי מאמי..
זה כ"כ ננכון..
"רבות הדרכים לאהוב אותך,ארוכה ביותר הדרך לשכוח.."
אל תדאגיי יהיה בסדררר!
..