הלך לי המחששב..
הוא התקלקל ..
ויתקנו לי אותו רק עד יום שישייייייייי ..
אז אני אתגעגע אליככם מאווד מאוודד,
תבטיחו לי שלא תהיו עצובים בשבוע הזהה ...
ושתמיד תחייכו ..
ושתזכרו שאני תמיייייייד כאן בשבילכם.. מעודדת אותכם..
ולא רוצה שתהיו עצובבים ..
שיהיה לכם שבוע נפפפלא,
מלא הצלחוות.. חיוככים.. ושמחחה 😁
שולחחת נשיקות ,
שכבר מתגעגעות ..
דניאלוש 😁
נתגעגע יפה שלייי
תחזרי מהר😊
דניאלו'ש כותרות עם "כנסו" "דחוף" "פליז"
וכדומה אסורות! ערכתי שימי לב לזה...
לגבי מה שכתבת אני מקווה
שיתקנו לך מהר ותחזרי אלינו
אוהבת אותך מאודדד מבטיחה לך
לעשות הכל כדי לא להיות עצובה
מואההההההה מקסימה אחת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוףףף עד יום שישי
נתגעגע מאמי
אייזה באסהה=\
מקווה שיעבור מהר..
נתגעגע!
אווהבת 3>
QUOTE (נאפי @ 04/06/2007) .
לגבי מה שכתבת אני מקווה
שיתקנו לך מהר ותחזרי אלינו
אוהבת אותך מאודדד מבטיחה לך
לעשות הכל כדי לא להיות עצובה
מואההההההה מקסימה אחת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁
מי יישמע גם כשיש לך מחשב שומעים ממך..😢
QUOTE (oshri_Ok @ 04/06/2007) מי יישמע גם כשיש לך מחשב שומעים ממך..😢
חחחחחח כה.
יתגעגע ויחכה לך אוהבת אותתתתתתךךךךךךךךךךך
נתגעגעעעעע..
למרותת שלא יצא לי להכיר אותךך אישיתת!!
תחזרי מהרררר3>
יא מאמי אופיייייייייייייייייי 😢
אני יתגעגעע למרות שאני לא מכירה אותךךךך! 😕 😉
יחסר לנו פה הנוכחות שלךךךךך 😛
אבל לפי התגובות שלך פהההה רואה כמה את מדהימההה באופי שלךךךך 😊 😉
מואה ליפז................ 😊
חבררים שליי
סליחה על ההקפצה אבבל אני אצל אורוש עכששיו ..
(כן כן.. סוף סוף הסנפת מחשב.. )
ורציתי להגיד תודדה על כל התגובות היפפות..
מחר באים לתקן לי אותו ואני אחזור לעניינים במהררה..
אוש ונופוש.. יא שני מזניחים..
חח ואני המזניחה כאן?
ליפזי מותתק.. וושנששן .. אני אשמח להכיר..
כנסו אליי 319219239
אני אתחבר כשיהיה לי מחששב..
אוההבת את כולככככככם 3>
QUOTE (_אורושה_ @ 07/06/2007) חבררים שליי
סליחה על ההקפצה אבבל אני אצל אורוש עכששיו ..
(כן כן.. סוף סוף הסנפת מחשב.. )
ורציתי להגיד תודדה על כל התגובות היפפות..
מחר באים לתקן לי אותו ואני אחזור לעניינים במהררה..
אוש ונופוש.. יא שני מזניחים..
חח ואני המזניחה כאן?
ליפזי מותתק.. וושנששן .. אני אשמח להכיר..
כנסו אליי 319219239
אני אתחבר כשיהיה לי מחששב..
אוההבת את כולככככככם 3>
דניאל אני מוסיפה אותך לאיסיי אוקי רק שתדעי 😛 😁
ואני מאוד ישמח להכיר אותךךךךךךךךךךךך 😊