כל הלילה כמעט לא ישנתי . . .
אמא שלי לא הרגישה טוב - כבר כמה ימים היא לא מרגישה טוב והיא מרגישה חולשה כזה
ועכשיו בבוקר היא ממש כמעט התעלפה לנו אז הזמנו אמבולנס
והם לקחו אותה לבית חולים לבדיקות : (
ועכשיו 7 ורבע בבוקר....
ומה אני אשתגע עכשיו לבד בבית : (
ואבא שלי בכלל בחו''ל כל התקופה הזאת...
דייי אני מה זה פוחדת : (
פעם ראשונה שאני נתקפת בפחד כזה..
פופפפפ...
שאלוהים ישמור עליה : (
קודם כל תירגעי מאמי הכל יהיה בסדר
יבדקו מה יש לה ויטפלו בזה
עם מי היא בבית חולים?
אין לך אחים או חברה שיכולה לבוא אלייך מאמי?
אל תישארי ככה לבד!!!
אני בטוחה שהכל יהיה בסדר
את חייבת להיות חזקה גם בשבילך וגם בשבילה
היא תחלים ותרגיש טוב
אני שולחת לך חיבוק ענקי ואם את צריכה
משהו אני פה תמידדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 04/06/2007) קודם כל תירגעי מאמי הכל יהיה בסדר
יבדקו מה יש לה ויטפלו בזה
עם מי היא בבית חולים?
אין לך אחים או חברה שיכולה לבוא אלייך מאמי?
אל תישארי ככה לבד!!!
אני בטוחה שהכל יהיה בסדר
את חייבת להיות חזקה גם בשבילך וגם בשבילה
היא תחלים ותרגיש טוב
אני שולחת לך חיבוק ענקי ואם את צריכה
משהו אני פה תמידדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמי , אוהבת אותך ( :
לא נראה לי שזה משהו רציני
אבל בכל זאת זה מפחיד : (
אחותי הגדולה איתה....
ואני שומרת על אחיין שלי הקטן שבינתיים ישן = \
תודה מאמי 3 >
אז מצויין נסיכה
היא תרגיש טוב אולי
זה וירוס או משהו
התקופה הזאת מגעילה יש בה
מלא וירוסים היא תחליםםם
היא גיבורה וגם את😊
אוהבת אותך מלא מלא ותהיי חזקהה
ואל תגידי תודה זה מכלל הלבבבב
רק שיהיה לך טוב😉
שיהיה לך יום מקסיםםם מאמיי
אני עפה לבצפר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשמה שלי אל תדאגי
את תראי שהיא תהיה בסדר
עכשיו זה תקופה של מלא מחלות
זה נורא
גם בבית החולים מסוכן
את תראי שאת שהיא תתגבר על זה
וגם את!
אני יודעת שאת בטח לא שקטה אבל אל תדאגי אתם תעברו את זה יחד!
אוהבת אותך3>
תודה יפות שלי ,
עכשיו חזרתי מבית חולים והיא יותר טוב...
שמחה שעכשיו היא יותר טוב..
לפחות זה לא משהו רציני
עכשיו זה ככה יש הרבה מחלות וכל זה
וירוסים וזה...
יהיה בסדר מאמי אני רואה שהיא כבר מרגישה יותר טוב !
אל תדאגי,
תהיי רגועה, תאכלי משהו, תשתי, תנוחי לך.. ויהיה בסדר גמור!
אוהבת אותךךךך 😊
שמחה שהיא פסדר מאמי
אל תפחדי יהיה פסדר
תעזרי לה ..
וכמה שפחות תתמני לה להתאמץ!
תנוחו שתייכן אתן זקוקות לזה
אוהבת3>
שמחה שהיא מרגישה יותר טוב :]
יהיה בסדר בובה.. תעדכני.
אני שמחה שהיא יותר טוב יפה שלי אוהבת אותך !!
החלמה מהירה אל תיהיי לחוצה..