חגיגה נחמדת
מה נעים ומה נחמד
שכל בן וכל בת
לא נולדו ביום אחד
רק ביומולדתתת חחחח😉
אז לכולכם:
ישבתי לכתוב לכם משהו קטן 😉

של שנה יש יום הולדת,
אז הנה שלכם הפתיעה והיא כאן ניצבת!
הרבה איחולים שלוחים לכם ללא הפסקה,
כדי שיהיה לכם רק טוב ושלווה!
מאחלת לכם שהחיוך יהיה זורח,
שתמיד תלכו בעקבות חלומותייכם
ותתנו הכל מעצמכם!
תמשיכו להיות כאלה מדהימים
ושיהיה לכם רק טוב בחיים!
שיהיה לך עד מאה ועשרים שנה,
שיהיה שקט, שלווה ואמונה!
שיהיה לכם רק בריאות והגשמה,
שלא תוותרו על אף משאלה
ותדעו שאני אוהבת אתכם בכל שעה

אני אוהבת אתכם מלאא

אתם המלאכים הכי מדהימים בעולם!

תחייכו תמידדד

אוהבת אתכםםם

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*





