לנסיך שלי 😊 ,
כ"כ מוזר לי, שהוא הגבר שלי.. עדיין אנלא מעכלת.. חחח
וכבר עבר קצת זמן מאז שהחלטנו שאנחנו יחד.
הוא בהצגה עכשיו.. והיה אמור להיגמר ב11.. והוא עוד לא התקשר לומר לי לילה.. 😢
הלוואי שזה יצליח.. 😕
איזו חמודה ברו'ש
תאמיני בזה ובטח שזה יצליח
געגוע זה טוב
הוא מחזק את האהבה
אוהבת אותך ושמחה בשבילך
בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח ברושש איזה חמודה את
הכי כיף זה ההתחלה
שהכול מערפל עדיין...
הוא בסוף התקשר?
ברור, הוא תמיד מתקשר לומר לילה טוב..
אנחנו חברים. זה לא מעורפל..
הוא גם הרגיע אותי ואמר שהוא לא יעלם לי ושאני יפסיק לדאוג..
אבל עדיין, אני ממש רוצה ומקווה שנצליח יחד.
תאמיני בזה!
ותראי שזה יסתדר
שיהיה לך בהצלחה איתו😊
שרק תהיי מאושרתתתת
תודה..
הוא שוב בא היום 😁
בדקתי הרגע, וביינתים, הוא היה אצלי כבר 4 פעמים, ואנחנו יחד שבועיים, והוא בא שוב היום וגם מחר..
יאיאיאי כיף לך מאמיי
תהניי מגיע לך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (lovey_love @ 04/06/2007) תודה..
הוא שוב בא היום 😁
בדקתי הרגע, וביינתים, הוא היה אצלי כבר 4 פעמים, ואנחנו יחד שבועיים, והוא בא שוב היום וגם מחר..
😁 בהצלחה תהנו :]
איזו חמודה את 😊
רק אושר והצלחה מרובה ביחד !
אוהבתתתתתתתתת
אור
רק אושר, זה הכי חשוב אחרי הכל.
חזרתי ממנו הרגע..
אני כ"כ מקווה שיצליח..
רבנו היום..
בהתחלה בגלל משו שבאמת רציני לדעתי ומציק לי,
ואז אחרי זה, הלכנו יחד לחברה טובה שלי, שהיא ידידה שלו, והתנהגתי כמו תינוקת..
אז רבנו אחרי זה באוטו.
אבל חוץ מהמריבות האלו, היה מעולה.. באמת.
אני פשוט מקווה שזה יסתדר לנו.
כל הזמן אני מפחדת על זה. 😢
QUOTE (lovey_love @ 04/06/2007) חזרתי ממנו הרגע..
אני כ"כ מקווה שיצליח..
רבנו היום..
בהתחלה בגלל משו שבאמת רציני לדעתי ומציק לי,
ואז אחרי זה, הלכנו יחד לחברה טובה שלי, שהיא ידידה שלו, והתנהגתי כמו תינוקת..
אז רבנו אחרי זה באוטו.
אבל חוץ מהמריבות האלו, היה מעולה.. באמת.
אני פשוט מקווה שזה יסתדר לנו.
כל הזמן אני מפחדת על זה. 😢
רואים שאת מפחדת ואת לא צריכה לכל אחד יש את המריבות הקטנות
תורידי את המשפט הזה : "אני כל כך מקווה שיסתדר"
את אומרת את זה מלאאא ומכניסה לעצמך לא ילך..
חבל תחשבי רק על טוב: 😊
קודם כל מותר לריב
זה לגיטימי ונורמלי
אבל אל תתנהגי כמו ילדה
קטנה בגלל חששות ופחדים
כי זה יכול להיגרר מעבר
בעיקרון שמחה שנהנת מאמי
אוהבת המוןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*