חח עזבו אנשים אל תנסו להתחכם..XD
אם הייתי רוצה שתדעו מה שכחתי הייתי רושמת...^^
אייך את אמורה לזכוררררר אם שכחתת?!
חחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחח אולי שכחתי ואז נזכרתי ששכחתי?!
אוח תערכי את הודעה זה מעצבן רצח....
ואם את לא רוצה להגיד אז מה את רוצה שקל?
: /
ישירה😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/06/2007) אוח תערכי את
הודעה זה מעצבן רצח....
ואם את לא רוצה להגיד אז מה את רוצה שקל?
: /
ישירה😊
את יודעת לא, לא מפריע לי לקבל על זה גם שקל!
הרחבת לגמרי את הדף
ערכתי את ההודעה...
וגם אם שכחת אף פעם
לא מאוחר😊
אוהבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*