אני לא מתכוונת להיכנס לכאן יותר.
נפגעתי, וזה ממש לא משנה למה...
אני אולי יכנס רק לאשכול הזה בימים הקרובים, אבל לא יותר מזה!
בכל אופן, רציתי רק להגיד שיש פה אנשים מדהימים!!
ואני באמת נקשרתי לכמה מהם, בלי להכיר אותם, רק מהתגובות שלהם פה באתר!!
ובכלל נקשרתי לאתר עצמו,
אז אני יתגעגע!!
אוהבת אתכם!
😍
נפגעת ממישו פה?
אוף נתגעגעע
אוהבת אותך
מאמי שלי זה רק החלטה שלך עם את נשארת או לאא!
ותיכנסי מידי פעםםםםם 😊
למרות שאני לא מכירה אותך אך אוהבת אותךךךך 😊
נתגעגע....
תבואי לבקר פה ושם...^^
מאמיי אולי תספרי ממה נפגעת?!
תהיי חסרהההה..!!
אל תלכיי!
QUOTE (שנששן @ 03/06/2007) מאמיי אולי תספרי ממה נפגעת?!
תהיי חסרהההה..!!
אל תלכיי!
חבל :|
נתגעגע
אבל החלטה שלך
מאמוש אם נפגעת ממישהו מסוים אין סיבה שהוא ימשיך להנות פה ואת תלכי,
לדעתי פשוט אל תתייחסי אליו.
אם באלך לספר לי בהודעה פרטית אני אנסה לעזור...
בכל מקרה החלטה שלך
ונתגעגע
שלי צודקת....
גם אם מישהו פגע בך
ומאוד כואב לך למה לך לצאת
ממקום שאת אוהבת ושאוהבים אותך בו!?
בכל מקום יכולים לפגוע
פשוט אל תתייחסי גם אם קשה
חבל שתיצאי מפה... את יודעת כמה
את חשובה לכל אחד ואחת מאיתנו!
תחשבי על זה שוב ובבקשה תכנסי אלי אם את יכולה 304589929
אוהבת אותך המון ומקווה שתחזרי
ותגידי לנו פה שאת לא עוזבת
כי אין משהו או מישהו שיכול
לגרום לך להפסיק להנות!
אל תתני לזה לקרות!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 04/06/2007) שלי צודקת....
גם אם מישהו פגע בך
ומאוד כואב לך למה לך לצאת
ממקום שאת אוהבת ושאוהבים אותך בו!?
בכל מקום יכולים לפגוע
פשוט אל תתייחסי גם אם קשה
חבל שתיצאי מפה... את יודעת כמה
את חשובה לכל אחד ואחת מאיתנו!
תחשבי על זה שוב ובבקשה תכנסי אלי אם את יכולה 304589929
אוהבת אותך המון ומקווה שתחזרי
ותגידי לנו פה שאת לא עוזבת
כי אין משהו או מישהו שיכול
לגרום לך להפסיק להנות!
אל תתני לזה לקרות!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^
QUOTE (limaori @ 04/06/2007) QUOTE (נאפי @ 04/06/2007) שלי צודקת....
גם אם מישהו פגע בך
ומאוד כואב לך למה לך לצאת
ממקום שאת אוהבת ושאוהבים אותך בו!?
בכל מקום יכולים לפגוע
פשוט אל תתייחסי גם אם קשה
חבל שתיצאי מפה... את יודעת כמה
את חשובה לכל אחד ואחת מאיתנו!
תחשבי על זה שוב ובבקשה תכנסי אלי אם את יכולה 304589929
אוהבת אותך המון ומקווה שתחזרי
ותגידי לנו פה שאת לא עוזבת
כי אין משהו או מישהו שיכול
לגרום לך להפסיק להנות!
אל תתני לזה לקרות!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^
!!!!!!!
מאמי יש ויש פה תאמיני לי ג אני גילתי עכשיו משהו וקטע מסריח
אבל האנשים האלה ממש לא שווים אותי כדי
שאני יפסיק להיכנס
כי יש כאן אנשים שאני אוהבת ואני ימשיך להיות איפה שטוב לי
אוהבת אותך תשאירי!!
ואל תתני לאנשים פה לפגוע.. כי לא כולם כאלה פה!
תודה לכולם,
באמת!!
ואני אוהבת אתכם המוווון!!
אבל זו לא הסיבה היחידה שאני מעדיפה לא להיכנס לפה יותר...
בכל אופן תודהה!!
ואני יתגעגעעעע!!
לדעתי זאת טעות
לא משנה מה הסיבות
תתעלמי מהם ואם בלתי אפשרי
אל תייחסי להם חשיבות כל כך גדולה
תראי כמה אוהבים אותך
ורוצים שתישארי
לא הוגן בשבילך ובשביל אחרים שתעזבי!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (shelyso @ 03/06/2007) מאמוש אם נפגעת ממישהו מסוים אין סיבה שהוא ימשיך להנות פה ואת תלכי,
לדעתי פשוט אל תתייחסי אליו.
אם באלך לספר לי בהודעה פרטית אני אנסה לעזור...
בכל מקרה החלטה שלך
ונתגעגע
איתה
מאמי עם נפגעת ממישהו אז שימי עליו זין
ותעשי מה שאת אוהבת כיף לך כאן תתעלמי ממנו ושארי כאן
מקווה שאת הולכת להשאר
אוהבת אותך 3>