נמאס לי מהמצב הזה
נמאס לי מהכול
לא בא לי יותר כלום
אל תשאלו שאלות ב' [ב' - בבקשה]
אין לי מצב רוח לענות לשאלות
בכלל בתקופה האחרונה אין לי מצב רוח
לא שואלת מאמי רק אומרת
שלכל אחד יש תקופות קשות
וכל אחד עובר קשיים
אבל הגדולה זה לעמוד ולא להתייאש
לעמוד על הרגליים להרים את הראש
ולא לתת לכאב הזה לנצח אותך
את חזקה ואת תלחמי
את תתני את כל הכוח גם אם לא קל
את תעברי את זה ואני סומכת עלייך
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את מדהימה בובי
ת' רבה
גמני אוהבת'ך
אחריי הכל, בסוף תמיד טוב..
ובע"ה יהיה טוב מאמי..
מאמייייי תרגישיי טובבבבבב..
אני לא אוהבת לשמוע שאת ככה..
ובכל מקרה רק רציתי להגיד לך שיש תקופות רעות..אבל הם יעברו !
תהיי חזקה בייבי ואל תשברי...
אוהבתת אותך..ואם את צריכה משהו אני פה..תמיייייייד !!
מורן:
ת' מותק
----
טניה:
ת' בובי
גמני אוהבת'ךך
יהיה טוב
אם את צריכה משהו יש לך אותי במסנג'ר
בובי שלי,
את לא תישברי
ואת לא תתני לשום דבר להפיל אותך!
יהיה טוב תאמיני בזה
תהיי אופטימית
ואז תראי איך הכל משתנה
אוהבת אותך מלאא
נסיכה?!
אני בטוחהה שזו רק תקופהה שתעבורר!
אני יודעת שקשה עכשיו..
ואוליי את אומרתת אויי נו מה היא באמת מבינהה...
אבלל רק שתדעיי שאניי כמעט יוצאתת מאותה תקופה
חראאאאאא שהייתי בה..
ואניי כ"כ מודה לאלוהים שהוא נתן לי לעבור תתקופה הזאת!
הבנתיי שכלל מה שקורהה קורה לטובהה!
תהיי חזקהה!
ואני תמיד פההה בשבילךךךך!
עם כל התגובות
את תראי שאת תעברי את התקופה!!!
אוהבת אותךך
יעזור אם אני אגיד שאיי לוב יו 😊
מאיה!
מקווה שהכל בסדר מאמי שלי אוהבת אותך!
וכאן לכל מה שתרצי