אני מצוננת |:
מהייייייייייים %$##@!#!@#@!#!@#!#!@@!#!@ 😠
תרגישי טוב מאמיי
תשתי ותנוחי טוב
יהיה בסדר😊
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הלוווואי ויהיה לי זמן לנוח |:
לא נורא יעבוווווור ....
מייייייייים אני מצוננת חחחחחחחחח \=
לא נורא מאמי שלי זה בסך הכל הצטננות ,
תרגישי טוב מאמי ותשתי הרבה תה
אדמייי שלי
לא נורא מחר יעבור (:
תרגישי טוב מאמי
אוהבת אותך 3>
יהיה בסדר ממוש החלמה מהירה אוהבת אותך
אייזה באסה
תרגישי טוב יפה שלי
אוהבתת אותך3>
תרגישי טופפ נעלונת קטנה(:
חחח טוב איזה קור היה איך לא תהיי מצוננת ,
מזל שאני כבר עברתי את ההצטננויות שלי לחורף הזה חחחחחחח
חטפתי כהוגן
תרגישי טוב מותק 😊
העיקר שנהנת?!?!! (:
החלמה מהיררררררה מאמי שלייייי!!!
אוהבתתתתתתתת3>
QUOTE (morand @ 03/06/2007) תרגישי טוב מותק 😊
העיקר שנהנת?!?!! (:
הכי שבעווווווווווולםםםםםםםםםם #@!
הצינון מעצבן
בגלל העגיל באף \=
חחחגם אני מצוננת
נעבור את זה יחדיוו!!!
תרגישי טוב אהובההההההההה