אני גם ראיתי את זה !
לא הבנתי מה זה צץ פתאום !
כבר חשבתי אני הוזה מיותר מידי היסטוריה :/
חחח
QUOTE (ליאןןן16 @ 03/06/2007) אני גם ראיתי את זה !
לא הבנתי מה זה צץ פתאום !
כבר חשבתי אני הוזה מיותר מידי היסטוריה :/
חחח
גמני בהתחלה לא הבנתי חעחעח
אני כזה...אה? 😕
אוווווווווווווווווווווווווווווחחחחח הערביםם האלללללללללהה..
לא נמאס להם להשתלט לנו על האתר ?! 😠
ימחחח שמםםם !!
אני ראיתי את זה , אבל לא היום .
לפני כמה ימים
איזה פחחחחחחחד
מה קרה לא ממש הבנתי..
אבל שימו 3>שיש שמה כותבת של דואר אלקטרוני.
להתקשרות..
נראה לי שזה זה:
m39z@hobcal.com
אבל אני לא בטוחה בעניין האות B
m39z@ho[b]cal.com
יש מצב שזה בכלל hotmail
ואם כבר אז אולי גם השם משתמש (m39z) לא נכון.
כן גם אני ראיתי את זה לא מזמן :|
לא ראיתיייייי
אמל'ה מה זההההה.!?!
עזבו אתכם..סתם מפגרים..😊
נהיר ואלעד יסדרו את זה..😊