לאח שלי יש היום (עוד חצי שעה...) בגרות ראשונה בחייו...
והוא דיי מפחד..
אז רציתי לעשות לו משו..
אז מכירים את הסוכריה הזו שהיא ראש של מפלצת ויש חורים בעיניים, ומחובר לזה מין מיכל של משו מתוק?.. אז קניתי את זה.. ושמתי סרטים וזה.. וכתבתי לו "אמנם הבגרות נראת מפלצתית, אבל בעז"ה, הציון יהיה מתוק מתוק.."
נו, איך? 😁
איזה מתוקההההה!!
חחחחח אהבתיי את הרעיוןן!
ממש מקסימהה!
אניי בטוחהה שהואאא יאהבב וישמחח!!!!
כל הכבוד לךךך!!!!
אוהבתתת3>
איזו מקסימההה
כל הכבוד מאמי את מדהימה
ממש ממש יפהה מצידך
רעיון מעולהה ואני בטוחה שזה עזר לו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פאק...שאח שלי יעשה לי גם !!!
QUOTE (שנששן @ 03/06/2007) איזה מתוקההההה!!
חחחחח אהבתיי את הרעיוןן!
ממש מקסימהה!
אניי בטוחהה שהואאא יאהבב וישמחח!!!!
כל הכבוד לךךך!!!!
אוהבתתת3>
רוצה להיות אחותי ?????
😁
הוא חבר הכי טוב שלי. וגם אח שלי.. מגיע לו.. 😂
QUOTE (G-A-L @ 03/06/2007) פאק...שאח שלי יעשה לי גם !!!
חחחח איזה חמוודה.. 😂
אייזה אחות מקסימה את
כל הכבווד מאמי!!
אני לא יודעת לגבי כולם
אבל הכותרת הלחיצה אותי בטרור.
בכל אופן סבבה אגוזים לאח שלך!
אני בטוחה שהוא פחות מודאג עכשיו
בהצלחה רבה לו ושייתן לבגרות בראש 😎
ואת קבלי צל"ש!
איזה חמודההההה
איזה רעיון יפהה!!
איך אהבתתתי
חחח גם אותי הלחיץ הקטע של הכותרת חשבתי עשית משהו רעע.. חחח
אבל באמת כל הכבוד מאמי
איזה אחות מקסימה (:
מקווה שהלך לו מצוין.
דוגרי אחות חמודה (:
רעיון יפפפפפה.
חח איזה חמודה
אני בטוחה שזה גרם לו לחיוך😊
סורי אם הכותרת מטעה..
ותודה לכל המחמיאים.. 😉
הבגרות שלו הלך מעולה.. וגם שלי..
תודה לא-ל.