איך אני שמחה שאני אחריו
ירדה לי אמן מהלבב
ואיי איך פחדתי הייתי מזה לחוצה...
לא בשבילי דברים כאלה
אבל אח"כ נרגעתי והלך טובבבבבב
אני כל כך שמחה שעברתי את זההה
איך הלך לכם?
אוהבת אתכם הכי בעולםםם בהצלחה לכולםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה שעברת :]
אני סיימתי כבר עם היסטוריה...
אבל עוד מעט יש לי בגרות בתנ'ךךךךךךךך
יאא נאפייי נשמהה!
שמחהה שעברתת..!
אמממ אניי יצטרךך להתמודד עם היסטוריה עוד שבוע וחצי..
והיום ב-4 תנ"ך..
שייהיהה בהצלחהה!!!1
אוהבתת אותךך מלאאאאאא3>
יאו איזה כיף ללך 😊
איך היה !?
לי יש מחר ||:
סמאללה .
אני לא יודעת כלווום
( ואני הכי רצינננית )
כל הכבוד!!..
בהצלחה בשאר המבחנים..
שמחה בשבילך , העיקר עבר 😊
לירונו'ששש איזהה כיףף לך מאמיי
שמחה בשבילך בהצלחה יפה שליי😊
שנינו'ששש תודהה יפיופההה ובהצלחהה
נסיכה אוהבת אותךך
שחרוניייי היהה קשהה ממש שמו לנו
שאלות מכשילות וקשות אבל עשיתי הכל
ואני חושבת שידעתי טוב אני שמחה
שעברתי את זה בהצלחההה מאמייי😊
ברו'ששש תודהה מאמייי😊
שחרולהה תודהה יפיופהה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפפפפפפפה שלללי
זהוווווו עברררר
רק בגרות שזה קטן עליך וסיימנו!!
קולולולו אין יותר היסטוריה השבוע😁😁
אוהבת אותך כל כךךךךךךך
שמחה בשבילללך מוותק [:
לי יש יום חמישיייי
יהיה טוב !
חח לי היה מגן בספרות ( :
היה טוב וטוב שהיה...
שיהיה בהצלחה לכולם ( :
מדהימה שלי,
אני כל כך שמחה בשבילך !! 😊
גם לי היה היום..מקווה שהלך לי טוב..
נשאר לנו רק את הבגרות בהיסטוריה.. WE WILL KICK ASS AT IT 😁
אוהבת אותך הכי שבעולם!!
מואהה
שמחה שעברת את זה יפה שלי אוהבת אותך כי בעולם...
גלו'ששש
קולולולו יאאאאאא חחחחחחחח מתה עלייך מאמיי
תודהה נסיכה שליי
לינורו'ששש תודהה יפיופהההההההה בהצלחהה מאמיי
כריססס שמחה שהלך לך טובב מאמי ותודהה😊
Irreplacable יאיאיאיייייייי איך אני מאושרתתתתתתתת בהצלחה מאמייי שליייי
ותודה על הכל נסיכהה אוהבת אותךךך
חופיתו'ששש תודהה יפיופהה לוב יוו מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה שהלך לך טוב, העיקר עבר 😊
אויי אני זוכרת שלמדתי למגן בהיסטוריה
זה המגן הראשון אז חורשים איזה שבועיים חח
לי לא היה מגן 😂 שכנעתי את המורה שלי שיגיש אותי על 90 הלי מגן
גאון או לא?!?!
שיהיה לך בהצלחה מאמיי
אוההבתתת3>