היום 3.6 יש בגרות בתנ"ך :\
לא רוצצצה :\
בעעע.. אני מפחחחדדתתת 😮
גם אני מפחדת ... 😢
בהצלחה מאמי ...
תאמיני לי שאין מישהו שרוצה אני הכי מפחדת שבעולם בגרות אחרונה שלי.....
לירון וליאת- תודה לכן על העידוד 😊
ובהצלחחחה גםם לכן!!!
בע"ה!!
גם אני לא רוצה😢😢😢😢 אני ניכשלת בדוק!
בהצלחה מאמישלי
אל תשככחו שמותר לכן להיכשל באחת !! (:
שיהיה בהצלחה לכול הנבחנות והנבחנים!
אתם תעברוו (:
אוווהבת אתכםם
בלי לחץץץץץ
גם לי יששששששש..
בשעה 4...!
הולכת לחרווושש עד אזזז..!
שיהיההההה לכולםםםםםםםם בהצלחהה!
בע"הה כולנוו נעבורר את זהה!
שנשששן, חופיתוש,בר(נראה לי) ושחרוני-תודה מתוקות😊
אווהבת אותככככככככככככככן!!!
ובהצלחחחחחחההההההההההההההה
בהצלחההה מאמייי יהיה בסדררר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אותי מגישים 80...
5 יחידות..://
ואותכןן?!
ב ה צ ל ח ה לכולםםם!!!!!
אוהבתתת
בהצלחה!!
לי יש עוד שנה לזה