יופי מחר יש לי בגרות בתנ"ך אני מעדיפה היסטוריה ולא תנ"ך!
חחחחחחחחחחחחחח הבהלת אותי
אמאלה מסכןן!! בהצלחה מאמי שלי
לי מחר בתנך אני מתפוצצת
יהייי זיכרו ברוך
לא נשכח ולא נסלח את מה שעשה היסטוריה
ונגיד קדיש
חחח לפחות הוא נמצא במקום יותר טוב... 🙄
בהצלחה 😛
בהצלחה לכולםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*