כמה עצבים ביום אחד איףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!
תביני שאני אוהבת אותך ולא יוותר עליך לעולם..?
ו..?
מחר בגרות בתנך אני פשוט אבודה!
שונאת את המקצוע הזה לא מבינה כלום לא רוצה אפילו להמשיך להתכונן
על משהו שאני לא מבינה !!
אני לא יודעת מה לעשות אאאאאאחחחחחחחחחח!!! בא לי לאשפז את המורה הזאת!
אני יודעת שאני לא יעבור אותה ושום דבר לא ישנה את זה 😢😢😢 סעעעמק
שבוע טוב
אל תהיי בלחץ ממחר
את תעברי אתזה
אוהבת אותך
שבווועע טוביק נסיכה!
ואלל תדאגיי את תעבריי את הבגרותת...!
תלכיי בגישהה שתצליחחי ואאת תצליחי!
את יודעת את כללל החומרר!
סומכתתת עלייך מאמיי!
אל תיכנסיי ללחץ..!
אוהההההבתת אותך3>
שבוע טוב ומבורך מאמי
יהיה שבוע טוב את תיראי
אוהבת אותך יפה שלי
לגבי הבגרות תהיי רגועה יהיה בסדר
ובהצלחה מאמי
לגבי העצבים דברי עם מי שעיצבן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוףף גם לי יש בגרותתת =/
לא בא ליייייייייייייייי
תודה ברי שלי..
איך אני לא יהיה אני לא יודעת כלווםםםם 😠
אוהבת אותך נסיכה!!
שנששן..
אני לא יודעת כלום זה הקטטע 😢
תודה בכל מקרה אוהבת אותך!
נאפי-
תודה יפה שלי אוהבת המון!
מקווה שיהיה טוב
שבוע טוב..
ובהצלחה כפרה..אל תדאגי את תעברי את זה..
מקווה בשבילך שיהיו לך בוחנים טובים שיעזרו לך 😊
אוהבת אותך..
מאמי אל תהי לחוצה
תלמדי בלי לחץ ועם הפסקות
תראי איך כשזה יהיה מאחורייך תשכחי את כל העצבים האלה
בהצלחה מחר
ושבוע טוב לך יפתי
ולכולם
אוהבת אותך
יפתי נעבור את זה ביחד!!!
אוהבת אותך!
אל תדאגי, יהיה בסדר!!!
בהצלחה לך מחר!!!
הלוואי טניה תודה יפה שלי אוהבת אותך ששובע טוב :]
קרן אני ינסה תודה יפה שלי אוהבת אותך!!
ליאורי הלווווואיייייייייייי נעבר את זה 😢😢 אוהבת אותך בהצלחההההההההה