חחח מה קרה למקלדת ??
מוכשרת את תאמיני לי :] חח
כנסי לפורום כללי, פרסמתי שם מש'ו מגניב ((:
שיהיה לך בהצלחה במתכונת יום שני ! תלמדי קצת, הא ?
אוהבבבת אותך 😘
אוווי מסכננה זה הכייי מעצבבן שיש!!
:\
מה קרה לה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח גם לי לא היה לפניי שבוע..
הייתי עם המקלדתת הוירטואלית הזאתת
אאאאארררררר זה מעצבןן
חחחחחחחחחחח
^ יאאו חח לא חשבתי על זה !!
כמו מפגרת התחללתי להעתיק אותיות .
לא נורא (: הרחיק אותי מהמחשב קצת ...
כפרה עליי תיקנתי את זה לבד !! (: