"הפחד העמוק ביותר שלנו הוא לא שמא אנחנו חלשים מדי. הפחד העמוק ביותר שלנו הוא שאנחנו בעלי עוצמה שמעל לכל שיעור. זה האור שבנו - לא האפלה שבתוכנו - שמפחיד אותנו יותר מכל. אנחנו שואלים את עצמנו - איזו זכות יש לי להיות מבריק, יפהפה, מוכשר ואהוב? למען האמת - איזו זכות יש לך לא להיות? אין שום דבר נאור בלהצטמק כדי שאחרים לא ירגישו חסרי בטחון. ככל שניתן לברק שלנו להאיר אנחנו מעניקים, בלי מודע, רשות לאחרים לעשות כמונו. ככל שנשתחרר מהפחדים שלנו, נוכחותנו תשחרר אחרים מפחד".
- נלסון מאנדלה.
אין שום סיבה שתרגישו קטנים וחסרי בטחון ליד אנשים אחרים. תאמינו בעצמכם, תאמינו שהברק שלכם יכול להאיר, ובגדול.
אתם לא פחות טובים מאף אחד אחר. אף אחד לא חושב ככה, חוץ מעצמכם. ברגע שתשחררו מהדעה הזו, אתם בעצם תגדלו.
תחשבו על זה...





