אצלי..
" רבות הדרכים לאהוב אותך , ארוכה ביותר הדרך לשכוח "
"מה שהיה לא יחזור עוד לעולם"
"יושבת בחוף סופרת את הגלים מתנפצים על הסלע ככה מיתנפצים הגעגועים"
QUOTE (אנטנה @ 02/06/2007) אצלי..
" רבות הדרכים לאהוב אותך , ארוכה ביותר הדרך לשכוח "
כנ"ל..
😢
זה אשכול מיותר לדעתי
שני יש אשכול פריקות
ויש אשכול חדש של שיר שמתאר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה משו וזה משו....זה לא מיותר לדעתי
"צריך דקה בשביל להבחין במישהו, שעה בשביל שהוא
ימצא חן בעינייך, יום בשביל לאהוב אותו,
אבל צריך חיים שלמים בשביל לשכוח אותו".
"ילדה בודדה על מי את מסתכלת
מבעד לזכוכית של החלון שבחדרך
את מי את מחפשת כל לילה בידייך
ללחוש לו את פחדייך, לבד על מיטתך"
מחכה לדבר האחרון שישלים אותי !
שהיא תבריאאאא 😢 (אמןןן 😊 )
"קשה להיות אמיתי בעולם של זיופים"
אני הולכת להיכשל בבגרות..
לא משנה כמה פגעת בי, מחר אתה תפגע יותר...
"הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב"
ומה עושים, כאשר יודעים -
שזה לא הדבר הנכון לעשות ..
אבל לא יכולים ללכת בדרך אחרת[?!]
כאילו שנכתב עליי! ;\