ב-20.6
מישו בא?!
(:
דין דין אביב
מוקי
הדג נחש
רגב הוד
ועוד 2 להקות שאני לא מכירה ..
ועוד 3 להקות שזכו בערב יצירה מקומית.
כניסה , שקל.
יש גם בנתיבות וקריית גת רק שאין לי מושג מי מופיע שם.
😊
אני
לא😊
חעחחעחע כן משעמם לי😊
מה זה איפה זה ולמה זה?
איפה זה , מה פרטים , לא שמעתי על זה . .
QUOTE (שחר!לה @ 02/06/2007) איפה זה , מה פרטים , לא שמעתי על זה . .
😊
שמעתי על זה פעם ...
מפוצץ !!
איפה זה ומה זה חח?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח לא שמעתי על זה..
תניי פרטיםםם..!
תנו פרטים אין לי מושג על מה מדובר בחיים לא שמעתי
גם אני עוד לא שמעתי על זה מאמיי..
ספרי לנו פרטים קצת ..
QUOTE (hila1990 @ 01/06/2007) QUOTE (שחר!לה @ 02/06/2007) איפה זה , מה פרטים , לא שמעתי על זה . .
😊
😉
לפי מה כתוב בויקיפדיה :
QUOTE "פסטיבל בשקל" היא עמותה הפועלת לשינוי חברתי בעזרת מופע אמנותי ותרבותי שהכניסה אליו עולה שקל אחד. מטרת העמותה היא להרחיב את מעגל הצריכה של התרבות ולקדם את היצירה התרבותית והחברתית בקרב הקהילה המקומית בפריפריה ובשכונות. הפסטיבל הנודד ברחבי הארץ ומתקיים אחת לשנה במספר שכונות ויישובים בפריפריה; בשיתוף עם הרשות המקומית. בעזרת בני נוער מקומיים מעלים פסטיבל ססגוני שנותן במה ללהקות וכישרונות מקומיים וכן לטובי אומני ישראל התחום המוזיקה. העמותה נוסדה בשנת 2001 על ידי שאנן סטריט, סולן להקת הדג נחש בעקבות המודעות למצוקה התרבותית הקיימת בפריפריה ובשכונות ובעקבות ההבנה שהחשיפה והנגישות לתרבות בארץ אינן שוות לכל נפש. העמותה מאמינה כי שינוי אמיתי יכול לבוא רק מתוך הקהילה; על כן, מתחילה העמותה לפעול בשטח כמה חודשים לפני הפסטיבל כדי שהאירוע הסופי יהיה תוצר של שיתוף עם הקהילה המקומית.
והשנה זה מצתקיים בפרדס חנה באנדרטת הנח"ל לפי מה שהבנתי (:
חחחחחחחח(:
קארייני תודה על המידע..
אוהבת אותך מלאא