הרבה זמן לא הייתי בפורומים, לא יצא לי, לא היה לי זמן :]
בקיצור, התגעגעתי, למרות שבטח לא שמתם לב חעחע.
ורציתי לאחל שבת שלללום ורגוע :]
מי שיוצא/ת היום, ת ה נ ו (:
חחח שמנו לב מה נראה לךך ממהההההממת
שבת שלום יפתי..
שמנו לב או לא מה זה משנה העיקר הוא שחזרת...!!
😊
שבת שלום...
אני שמתי לב התגעגעתי
אלייך מאמי מאודדד
שתהיה לך שבת שלום נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מלא זמן נטשת אותי ! זה בסדר הא ?
שמנו לב חח
העיקר שחזרת אלינו 😊
שבת שלום
ת'אמת ? שמתי לב בחסרונך חח ..
התרגלתי שאת פותחת אשכולות כל הזמן וזה , במיוחד בשישי שבת .. (:
חח בכל מקרה - שבת שלום גמלך בוובה .
3>
יאאו יאאו
כמה זממן לא שמעתי ממך ....
לא יפה , לא יפה .
ממש נטששת
שבת שלללום מאמי (:
שמנו לב מאמט
העיקר שחזרת אלינו
שבת שלום
חח בחופש אני לגמרי לא אהיה פה. .
אחרי שאני אסים פה סיפור. .אני נגגמלת .. או לפחות מנסה !
וגממני התגעגעתי אליייכן (:
העיקר חזרת, זה הכי חשוב (:
וואללה באמת נעלמת!
לא נורא העיקר שחזרת.
אוהבת😘
איזה מתוקה אתת ..
בטח ששמנו לבב ..
באמת .. (:
כיף שחזרת בובהה ..
אוההבת אותך
3>
שמתי לב שנעלמת קצת=\
כיף שחזרתת(:
אווהבת.