יפה שלי כל תקופה מגעילה עוברת תלוי איך
רואים את זה ומסדרים את המצב..
אוהבת אותך ולא רוצה שתרגישי כך..
דברי איתי יפה שלי
שבת שלום😊
QUOTE (hofit189 @ 01/06/2007) יפה שלי כל תקופה מגעילה עוברת תלוי איך
רואים את זה ומסדרים את המצב..
אוהבת אותך ולא רוצה שתרגישי כך..
דברי איתי יפה שלי
שבת שלום😊
מסכימה איתה בובי
אופיק מאמיי אל תהייי עצובה..!
תהייי חיובית יהיה טוב!
ותעברי את התקופה הזוו כמו גדולהה!
אוהההההבתת ותמיד פה בשבילך!
תבוא תקופה טובה מאמי
את חייבת להאמין
יש ימים טובים יש פחות
אבל הכל עובר בחיים
אל תוותרי תרימי את הראש ותילחמי
היית מאושרת תעשי הכל כדי שזה יחזור
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הילדה הזאת משגעת אותי באמת
כאילו היא יכולה להיות במצב רוח של החיים כל היום
כל היום לרקוד לקפוץ לשיר לצחוק
ואז נכנסים לאתר בום היא "מתה"
שירק מה עובר עליךך?@@?
תפסיקי להפנים כל דבר בשביל זה יש לך חברות [לא מהאתר.באמת !!]
כדי לספר להן אם עובר עלייך משו
את לא חייבת לשחק אותה שמחהאם את לא
אני אשמח אם תשתפי אותי במה שקרה
אוהבת
(:
ננעל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*