מלללללאכיייים שליייי...
כל היום אני רואה פה אשכולות פריקה. ..
דייי, זה מה זה עושה לי רעעעעע. .
אתההה מדהימים ולא מגיע לכם להרגיש ככה יפים שלי.
תמיד תחייכו כי הכל לטובה.
ובסופו של דבר אתם תראו שגם הדמעות שעכשיו יורדות זה רק כדי לפנות מקות לחדשות, שירדו כשיבוא זמנם. . אבל משמחה !
תאמינו בעצמכם כי אתם בתוך תוככם יודעים שאף אחד לא יכול עליכם.
שיש בכם כוח מיוחד שיכול לעצור את הדמעות ואת הכאב.
אבל הכל תלוי בכם אהובים שלי,
אל תתנו לכל דבר שחור שמתקרב, לשבור אותכם.
אתם ח ז ק י ם !!
תאמינו בעצמכם ותראו שצליחו. .
שום דבר לא שווה את זה שתהיו עצבניים או עצובים או מבואסים. .
באמת..
תהיו אתם לעצמכם, אל תתנו לאנשים להחליט לכם איך להיות מאושרים, אתם ייודעים את הדרך, רק אתם..
תלכו רק לפי מה שאתם מרגישים וחושבים.
אתם הכי מדהימים בעולם.
ורק בשביל אלה שלא יודעים שאני פה בשביל כולםםם, בשביל כל דבר,
אז אני באה להזכיר עכשיו. .
אני פה בשבילכםםםם.
ואני לא אומרת את את בשביל שיגידו שאני חמודה.
אני אומרת את זה כי אכפת לי ממכם !
אתם חשובים ליי ואני רוצה לשמוע ולעזור. . כי אם אפשר אז למה לא . . ?!
תמיד תזכרו את זה . .
אני אוהבת אותכםם !!
שתהיה לכם שבת שלום נשמות שלי.
אתם הכל בשבילי !!
😍





