תרקוד-כאילו אין מחר
תצטער-ותדע שאף פעם לא מאוחר
תדע לוותר תדע לסלוח
תלמד את העצב אבל יותר לשמוח
תדבר בלי סוף אבל גם תקשיב
תדע שלפעמים יש סתיו ולפעמים אביב
תבין שלא תמיד הכל ורוד ומושלם
ובזמנים קשים תסתכל מכיוון שונה על העולם
תראה שכיף לצרוח בקולי קולות
ולרוץ ולשיר ברחובות
תבין שלחיים יש באמת משמעות
ושזה לא כזה גרוע לעשות טעות
תדע שזה לא כזה קשה לאהוב עד כאב
והאמת גם- שלא כזה קשה להתכזב
אז קח לצומת הלב את כל הכללים
ובקיצור-יותר מעשים ופחות מילים
שבת שלווווום לכולם 😊
מה עושים היום? לאן יוצאים?
תהנו והכי חשוב שמרו על עצמכם
אוהבתתתת 3>
איזוו מקסימה ממממממממאמי!
תודההההה(:
איממ והיוםם נראה ליי נעשה סיבובב
ואזז נישבב קצת בשכונהה..
איןן הרבה אופציות..!
חחח
ואתת מאמיי?!
שבתתתתת שלוםם לךך ולכל הפורום המדהיםם הזה!!!
תודהה מדהייממהה..😊
שבת שלום גם לך!
אממ.. אני עם אהובי היום...
אולי נצא להסתובב קצת..😛
שבת קודש לכולםםםםםםםםםם!!
משוגעת שלי...
אוהבת אותך מקסימה..
שבת שלום שיהיה לך יפתי...
שבת אצל סהר.. ואת בובה שלי..
מכירה מקסימה מאמיי
תודה מתוקה שבת שלום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני?
אממ יש מצב אצל חברה 😊
איזה בובי ..
מכירה את זה 😛
שיהיה לך שבת שלום מאמי 3>
שבת שלום מאמי
וואלה בבית כי אני עדיין חולה 😢
קררןן,
את כלכך מדהיימהההה!!
אווהבת אותך עד אין סוףף
שבת שלום(: