אני אמורה ללמוד לתנךךךךךךךךךךךך יוווווווווווו זה מענין אבל זה כול כל הרבה מיתוסים לזכור וכול פסוק יש בו קושי איך אפשר לזכור כול קושי בפסוק למה בכללל שמו את המקצועע הזה כחובהההההההההה
אופפפ נמאססססססס
מאמיי, אל תהיי בלחץ
לאט לאט ..
שיהיה בהצללחה(:
אווהבת .
חח מבינה לליבך.......
בראשון יש בגרות...
ראסמי היסטוריה יותר קשה...
כן כי היסטוריה את צריכה ללמוד בע"פ
ויום חמישי יש לי מתכונת בהיסטוריה אופפ שיגמר כברר
הרבה מבינים אותך מאמי
אבל אין מה לעשות
את תעברי את זה כמו גדולה
בהצלחה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 01/06/2007) מאמיי, אל תהיי בלחץ
לאט לאט ..
שיהיה בהצללחה(:
אווהבת .
^^
אוווווווווווווווווי איתך אני לא יודעת מה לעשות בגרות יום ראשון ולא
בא לייייייייייייייי
יהיה טוב..
אל תאבדי את הראש.
תספרי לך את זה כסיפור, הרי- זה סיפור..
פשוט תביני את השתלשלות האירועים, ואת הקושי בפסוקים
תלמדי תוך כדי כתיבה מספר פעמים של הקושי.. או שתעשי בנקודות
על כל פסקה מה הרעיון ואיזה קשיים יש בה... לא חסרות שיטות.
שיהיה המון בהצלחה, לך ולכל השאר שיש להם בגרות בראשון😊
עע אני מעדיפה היסטוריה על תנ"ך
היסטוריה את גם צריכה להבין וזה יותר קל תנ"ך את פשוט לא מבינה כלוםם!!!
בהצלחה לכולם בבגרות ביום ראשון וד"א- באיזה שעה ההבגרות?!
מאמי מבינה אותך!
נעבור את זה ביום ראשון!
אבל צריך לדעתץ את זה ולא ללמוד בעל פה
זה יותר הבנה
גם לא צריך לכתוב הרבה תזכרי
מבינהה אותך..
גם אני ממש לא יודעתת אייך אניי הולכת ללמוד..
8 ספריםם..!
אאאאאאאאאאררררר...!!
אין לי כוח..!
שיהיהה בהצלחהההה..
ושבתת שלום!
תנ"ך...
:\
מקצוע מגעיל פשוט!
אה-הא...
שיהיה בהצלחהה מאממי!!