פאק הודיה בת 20 וככה מתייחסת לאנשים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
QUOTE (ילדונות_17 @ 31/05/2007) אני בת 20 וההורים אומרים לי להתעלם ממנו ולא לענות לו בכלל!
צודקים..
תתעלמי ממנו..
נראה ליי הוא בנאדם כ"כ שתלטן
אם הוא מנסהה לתפוס עלייך פיקוד
שבקושיי יש לךך קשר אליוו!!!!
כמו שההוריםם אמרו..
אלללללל תתייחסי..!
הוא ייעלם לבדד@
באיזה ביהס לומדת? . .
עזבי אותך שטויות , אני הייתי מתעלמת לגמרה.שימי פס .
שההורים ישתיקו אותו , מה הוא רוצה .
א הבנתי כלום..
בת 20? ביצפר?
מישהו מוכן להסביר לי? חח
מה הקטע עזבי אותך תתעלמי פשוט..
חחח לאלו שלא הבינו ,
ביצפר על החיים ..
ושימי עליו אלף זין 😛
חח כמו שהרוב אמרו..פשוט תתעלמי. שיגיד מה שבא לו .
QUOTE (לוליLOVEבובי @ 31/05/2007) חחח לאלו שלא הבינו ,
ביצפר על החיים ..
ושימי עליו אלף זין 😛
ב-2 משפטים הראשונים, קיבלתן ת'תשובה
אהההההההההה חחחח הבנתי
איזה טיפשה יצאתי :/ חחח
שימי עליו ***
מי הוא בכלל..?!
אם ההורים שלך אומרים לך לא לענות
אל תעני שימי פס
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חוצפן, למה את הבת שלו?!
פשוט אל תעני
אל תראי לו שזה מפריע לך
התעלמות!