שאני יבין....עם אני לא רוצה אותו אז זה אומר שאני לא שווה אותו?...
למה הואלא מסוגל להבין שאני לא חייבת לאהוב אותו...
העיקר הוא מספר אחר כך לחברות שלי שהן גם ידידות שלי על זה שאני לא רוצה אותו...
ואחר כך אומר להן כל הזמן שאני לא שווה אותו...
ושאני סתם וכל זה
הוא כל כך מעצבן...למה אני חייבת לו משהו?
מי קווה שעם לא רוצים משהו אז זה אומר שלא שווים אותו? 😢
נו אבל נגיד כשאת רוצה מישו והוא לא
אז הדבר הראשון שאומרחם לך זה שהוא לא שווה אותך
אז כנראה שככה נוח לו לחשוב וכגכה הוא מתבגר על זה - תני לו
כפרה על מירבי הזאתי...
להגיד שהוא לא שווה אותך
נכון מצד אחד זה פוגע
אבל מצד שני זה "מנחם" את
מי שסובל ומרגיש אהבה חד צדדית
אבל מצב שלישי (חח) מחברות
זה לא יפה להגיד את זה גם לא בצחוק...
אל תתייחסי מאמי את יודעת
מה את שווה וכמה את מקסימה
אל תיפגעי בו רק תסבירי לו שאת
לא אוהבת אותו ולא מרגישה כלפיו כלום
ואת לא רוצה לפגוע בו סתם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 31/05/2007) נו אבל נגיד כשאת רוצה מישו והוא לא
אז הדבר הראשון שאומרחם לך זה שהוא לא שווה אותך
אז כנראה שככה נוח לו לחשוב וכגכה הוא מתבגר על זה - תני לו
כפרה על מירבי הזאתי...
אני אומרת בילך לעזעזל חחחח
בסדר שיתנחם עם זה חופשי אבל שלא יספר את זה לחברות שלי
אחר כך הן באות אלי עם כל זה...שלמה את פוגעת בו...
חחחח...כפרה עלייך יפה שלי 😛
QUOTE (נאפי @ 31/05/2007) להגיד שהוא לא שווה אותך
נכון מצד אחד זה פוגע
אבל מצד שני זה "מנחם" את
מי שסובל ומרגיש אהבה חד צדדית
אבל מצב שלישי (חח) מחברות
זה לא יפה להגיד את זה גם לא בצחוק...
אל תתייחסי מאמי את יודעת
מה את שווה וכמה את מקסימה
אל תיפגעי בו רק תסבירי לו שאת
לא אוהבת אותו ולא מרגישה כלפיו כלום
ואת לא רוצה לפגוע בו סתם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן אבל יש גבול בין להגיד שלא שווה אותו
ובין ללכת לחברות שלי להגיד שאני לא שווה אותו..וכמה אני מגעילה
שתאמיני לי שבחיים לא הייתי כל כך נחמדה אל מישהו כמו באותו הרגע
יופי מירב איבדת ידיד 😊
תודה מאמי...עם יש לו מוח הוא בטח יבין
אם ככה הוא מדבר על מישהי שהוא אוהב, הוא לא שווה אותך.
אל תתייחסי אליו, הוא יכול לדבר עד שנה הבאה אבל את וכולנו.?יודעים כמה את שווה (=
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/05/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 31/05/2007) נו אבל נגיד כשאת רוצה מישו והוא לא
אז הדבר הראשון שאומרחם לך זה שהוא לא שווה אותך
אז כנראה שככה נוח לו לחשוב וכגכה הוא מתבגר על זה - תני לו
כפרה על מירבי הזאתי...
אני אומרת בילך לעזעזל חחחח
בסדר שיתנחם עם זה חופשי אבל שלא יספר את זה לחברות שלי
אחר כך הן באות אלי עם כל זה...שלמה את פוגעת בו...
חחחח...כפרה עלייך יפה שלי 😛
חחח נו אבל ככה זה גברים את יודעת , העיקר האגו שלהם
ובאמת אני יפה 🙄
(:
QUOTE (lidorushit @ 31/05/2007) אם ככה הוא מדבר על מישהי שהוא אוהב, הוא לא שווה אותך.
אל תתייחסי אליו, הוא יכול לדבר עד שנה הבאה אבל את וכולנו.?יודעים כמה את שווה (=
בדיוק לא שווה כלום
אויששש לידורי אהבת חיי תודה מאמי
אוהבת אותך מאמי
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 31/05/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/05/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 31/05/2007) נו אבל נגיד כשאת רוצה מישו והוא לא
אז הדבר הראשון שאומרחם לך זה שהוא לא שווה אותך
אז כנראה שככה נוח לו לחשוב וכגכה הוא מתבגר על זה - תני לו
כפרה על מירבי הזאתי...
אני אומרת בילך לעזעזל חחחח
בסדר שיתנחם עם זה חופשי אבל שלא יספר את זה לחברות שלי
אחר כך הן באות אלי עם כל זה...שלמה את פוגעת בו...
חחחח...כפרה עלייך יפה שלי 😛
חחח נו אבל ככה זה גברים את יודעת , העיקר האגו שלהם
ובאמת אני יפה 🙄
(:
חחח כהה הגדיל את תחת שלו שיקטין תחת גדול זה לא יפה
חחח כהה באמת
איזה כריס זאת
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/05/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 31/05/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/05/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 31/05/2007) נו אבל נגיד כשאת רוצה מישו והוא לא
אז הדבר הראשון שאומרחם לך זה שהוא לא שווה אותך
אז כנראה שככה נוח לו לחשוב וכגכה הוא מתבגר על זה - תני לו
כפרה על מירבי הזאתי...
אני אומרת בילך לעזעזל חחחח
בסדר שיתנחם עם זה חופשי אבל שלא יספר את זה לחברות שלי
אחר כך הן באות אלי עם כל זה...שלמה את פוגעת בו...
חחחח...כפרה עלייך יפה שלי 😛
חחח נו אבל ככה זה גברים את יודעת , העיקר האגו שלהם
ובאמת אני יפה 🙄
(:
חחח כהה הגדיל את תחת שלו שיקטין תחת גדול זה לא יפה
חחח כהה באמת
איזה כריס זאת
חעחעחח
למה את לא באייסי?:]
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 31/05/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/05/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 31/05/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/05/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 31/05/2007) נו אבל נגיד כשאת רוצה מישו והוא לא
אז הדבר הראשון שאומרחם לך זה שהוא לא שווה אותך
אז כנראה שככה נוח לו לחשוב וכגכה הוא מתבגר על זה - תני לו
כפרה על מירבי הזאתי...
אני אומרת בילך לעזעזל חחחח
בסדר שיתנחם עם זה חופשי אבל שלא יספר את זה לחברות שלי
אחר כך הן באות אלי עם כל זה...שלמה את פוגעת בו...
חחחח...כפרה עלייך יפה שלי 😛
חחח נו אבל ככה זה גברים את יודעת , העיקר האגו שלהם
ובאמת אני יפה 🙄
(:
חחח כהה הגדיל את תחת שלו שיקטין תחת גדול זה לא יפה
חחח כהה באמת
איזה כריס זאת
חעחעחח
למה את לא באייסי?:]
כי הקקי התקלקל לי 😊
תאמת הוא לא שווה אותך
אם הוא לא היה ילד הוא לא היה הולך לחברות שלך וכל זה
טיפשי!
ושאת לא שווה אותו, עזבי בשביל האגו שלו הוא אומר את זה
אל תתני לזה להשפיע עלייך
כי זה מה שהוא רוצה
מגיע לך יותר טוב!
מאמי שלי? 😉
הוא ילד מפגר שסך הכול רוצה צומייי 😨
הוא לא שווה אפילו את הזרת שלךךךךךך 😊
את שווה הרבה יותרר נקודה 😁
מדהימה שלי 😛
פחחחחח ילד דפוקקק את לא חייבת לאהוב אותו למה מי הוא 😊 😊
אל תתיחסי כי זה רק מראה כמה הוא אוהב אותך!!! 😁 😕
טוב קצת חפרתייייייי 😯
דברי איתי חחחח (כמה פעמים אמרתי את זה 😨 )
מואה אוהבתתתת מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד 😁
QUOTE (נאפי @ 31/05/2007) להגיד שהוא לא שווה אותך
נכון מצד אחד זה פוגע
אבל מצד שני זה "מנחם" את
מי שסובל ומרגיש אהבה חד צדדית
אבל מצב שלישי (חח) מחברות
זה לא יפה להגיד את זה גם לא בצחוק...
אל תתייחסי מאמי את יודעת
מה את שווה וכמה את מקסימה
אל תיפגעי בו רק תסבירי לו שאת
לא אוהבת אותו ולא מרגישה כלפיו כלום
ואת לא רוצה לפגוע בו סתם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊 מאמי הכי קל אם תדברו ותסבירו לו כל מה שמציק לך
ליאורי-תודה מאמי ואני מסכימה איתך זה רק מראה כמה הוא ילד קטן שיבין שיש
גם מילה שקוראים לה לא הוא יתגבר כבר
ליפי-כמה שאני חולה עלייךךךך תודה יפה שלי ואני מסכימה איתך הוא מפגר פגוע
אבל שלא ירוץ לחברות שלי להתבכיין אצלהן...אוהבת אותך מדהימה שלי והאיסי שלי
לא עובד דברי איתי בפרטי סבבה מאמי?
חופי-אין לי מה לדבר איתו שירגע קודם עם האגו שלו אוהבת אותך מאמי