היום הייתי בקניון ... קניתי לעצמי בורגרנץ' ..
דחפתי ת'אוכל מהר מהר .. הלכתי לשירותים של הקניון .. דחפץי אצבע והקאתי הכל ):
יש לי דלקת שם למטה ואסור לי לשחות ... אני מרגישה שאם אני לא שוחה כל מה שהיה לי בבטן שאכלתי מתרכז לי בבטן ... אני רואה פשוט בטן שמנההה !!!!
זה קרה גם אתמול ... אכלתי מלא ואז הקאתי ..
והוא לא שם עליי ... הוא כ"כ לא שם עליי .. בלימודים חרא ..
הכל חרא פאקינג שיטטט !!!!!!
אל תכנסי לשם!!!!!!!!
אל תכנסי לעולם הזה!!!!!
זה ישמיד אותך!!!!
הכול בראש
רק בגללו ?! כאילו מי הוא?
נשמה שלי את תגדלי ותתבגרי ותכירי אחרים
הוא לא היחידי
אלהוים ישמור בגלל אהבה , אם היית שומעת מה עבר עליי?!!?
ובחיים שלי לא חשבתי על זה מתוך אכזבה
אין לך בעייות משקל
אז את רוצה ליצור לך?!?!
אז את לא שוחה תעשי כפיפות בטן
וזה באמת בראש שלך
אל תקאי! אל תכנסי לעולם הזה
את תצאי מזה פצועה, בנפש, בלב, ובגוף לכל החיים זה ירדוף אותך לכל החיים!
אני מדברת מנסיון!!!
אל תעשי את זה
אם את רוצה אני כאן בשבילך תמיד
בכל מצב
תהיי חזקה
אל תכנעי לכאב שיש לך!!!
276-947-323
אני לא רוצה להיכנס לשם אבל אני כשאני אוכלת אני נתקפת בחוסר ביטחון ..
ואז קורה מה שקורה😢
ואת חושבת שזה יפסק מתי שהוא?
ואם תמשיכי ככה את יודעת לאיזה תהום את נכנסת
את מודעת לזה?
קוראים לך יובל לא?
את לא ילדה קטנה
את בוגרת
את כואבת
אבל תאמת?! לנו בחיים שלנו אין ממש בעיות
מה? ה"ילד" הזה פגע בך?
מרגישה שלא הולך לך? זה הבעיות
את מודעת לאיזה בעיות תתקלי בחיים שלך
אז מה כל פעם שיבוא המכשול תפני לדרכים אפלות ולא להתמודד איתן?
כמו שחופית כתבה באשכול שלה שהכול זה בחירה שלנו וככה זה
הכול בראש
וברגע שנשנה את זה מבפנים אז זה ישנה את החיים!!!
אני יודעת שאני תוקפת
אבל זה הכול מדאגה
אני פשוא דואגת לך
אל תעשי את זה!!
אל תעשי את זה לעצמך
תעשי לי טובה אם לא בשבילך
בשבילי ובשביל המשפחה שלך!
אל תיכנסי לחרא הזה
זה בור שקל להיכנס אליו
וקשה מאוד ובדרך כלל בלתי אפשרי לצאת משם
כדאי שתקחי את עצמך לידיים
אם את לא רוצה לאבד את החיים שלך
ואת כל מה שיש לך!!!
את לא צריכה לאכול מהר
תאכלי לאט בריא מהכל ובצורה טובה
אבל תאכלי יפה תעשי כפיפות בטן
ואם את לא יכולה לשחות ולא מרגישה נוח
תצאי עם חברה תעשו הליכה
לגבי אותו אחד אל תוותרי
תילחמי תתקרבי אליו
תדברי איתו תגידי לו
תראי לו את ההרגשה ולאט לאט
לגבי הלימודים תשקיעי קשה נכון
אני יודעת אבל עוברים את זה
הכל יהיה בסדר מאמי אוהבת אותך
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
האחד הזה זה שחר ...
הוא אמר לי בוא נהיה ביחד אז זרקתי את גל ואז אמרתי לו טוב נו בוא נהיה ביחד ואז הוא אמר לי שהוא לא רוצה והוא אמר זאת הייתה בחירה שלך ...
דפוק הומווו ...
וזה לא בגללוווו ...
לא הכל בגללו ... זה בגלל הכל ...
מאממייייי את כלכך קטנה עדיין
את יודעת כמה דברים עוד הולכים לעבור עלייך?!
את יודעת כמה פעמים תזרקי מישו , מישו יזרוק אותך
מה את חושבת שכל העולם מסתכם בשחר הזה?!
נכון שעכשיו זה נראה לך כאילו אין עוד אחר מלבדו
אבל את טוווועה...
ובקשר להפרעות האכילה שלך
אני לא כל כך מבינה בזה
אבל אם את רוצה לשמור על משקל ואת מרגישה שאת שמנה
אזז פשוט תאכלי נכון ולא בבורגרנץ'...