הלך מצויין היום בבצפר..
מחר ישלי מבחןן ענקקי בתנ"ך מועד ב'
אני מקווה להצליחח!! תאחחלו בהצלחה😊
סתם משוו שאני רוצה לפרוק
כבר שבוע בערך אני עושה דיאטה
ואני מריגשה סחרחורות איומות
כואב לי כל הגוף במיוחד בחלק התחתון של הבטן
והראש בכלל.
אני קמה מהכיסא אני מרגישה שאני נופלת=\
גם מרגישה בחילות וכדומה
הא ועוד משוו..לא נראלי כלכך שאני יהיה פה בימים הקרובים..
אז רק שתדעו שאני אוהבת אתכםם כלכך!!!
ד"א היא לא תיהיי כי היא מראגנת את התיק שלה אליי!
אני אוהבת אותך יפה שלי את לא עושה
את הדיאטה נכונננה בגלל זה !
ואת גם לא צריכה יפושטקית!
ברושש דבר ראשון שיהיה בהצלחה במבחן 😊 עם קצת אופטימיות את תצליחי!
ובקשר לדיאטה, מאמי תשמרי על עצמך-בלי שטויות, תאכלי כמו שצריך ותתני לגוף את כל אבות המזן...תיזהרי עם זה זה מסוכןןןןן - תלכי אפילו לבדיקות לראות שהכל בגוף בסדר
רק תשמרי על עצמך אוקיי?
אוהבת אותך המון!
חחח חופיתי חוופה, יש עוד זמן 😛
ואני עושה אותה מצויין אוהבת אותך 😕
גלוש אוהבת אותך מאמיי תודה😊
קודם בהצלחה במבחן (:
ובקשר ל"דיאטה" כנראה שזו דיאטה שבנית לעצמך
ואת לא עושה אותה נכון
שמרי על עצמך מאמי זה חשוב
אוהבת 3>
לא בניתי אותה בעצצמי!
ותודה קרררנוש דברי איתי
אווהבת אותך שמנהה:]
מדברות
תזכרי מה שאמרתי לך!!
אוהבת אותך יפה שלייי
בהצלחה, סומכת עלייך (:
תזהרי מהדיאטה,
לי גם יש סחרחורות והתעלפויות אבל זה לא קשור לדיאטה.
בקיצור תזהריי ובהצלחה לך (=
מאמי מה הדיאטה שלך?
אולי את לא שותה מספיק
ותאכלי רגיל רק תעשי ספורט
הבריאות יותר חשובה1!!!
ושיהיה לך בהצלחההההה גאון שלי!!!
ואני אתגעגע המוןןןןןןןן
ומה את נוסעת לחופית בלעדיי 😕
אוהבת אותךךךךךךךךךך
בהצלחה במבחן מאמי אוהבת אותך
ושמחה שהלך לך טוב
לגבי הדיאטה תעשי לי טובה בשבילי
תשמרי על עצמך ותאכלי טוב ומסודר
תאכלי מהכל אבל במידה...
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_קרנוש_ @ 31/05/2007) קודם בהצלחה במבחן (:
ובקשר ל"דיאטה" כנראה שזו דיאטה שבנית לעצמך
ואת לא עושה אותה נכון
שמרי על עצמך מאמי זה חשוב
אוהבת 3>
איתה !
אוהבתתת מאמי ,
אור
בהצלחה במבחן ,
ובקשר לדיאטה , נו באמת אם תהיי אצל חופית לא יהיה לך לאכול כי היא אוכלת הכל😊
אבא בא למקרר...אין אוכל חחחחחחחחח
סתם חופיתי כפרה עלייך...
תאמת גם אני מרגישה ככה לפעמים שאני לא אוכלת הרבה...
=\
אולי תלכי לרופא או משו
כי לא נראה לי שזה אמור להיות ככה...
מאמי שמחה שטווווב לך 😊
ומה דיאטה עכשיו את לא צריכה בכלל ...
תישמרי על עצמך יפה שלי אל
תעשי שטויות!!!
אוהבת אותך המוון
תודה בנות!אווהבת אתכןן כלכךך
ונופר אני כן צריכה תאמיני לי!
הלך טוב במבחןןן (:
טוב מאודד
נשאר רק לעבור את היסטוריה וזהו 😊
שמחה שהלך לך טוב מאמי...😊
בהצלחה בהסטורייה...