רק רציתי להזכיר , ולהבהיר מה אתם בשבילי ..
חח , אתם המשפחה הקטנה (חח עלק קטנה) שלי ...
באמת שלא אכפת לי , מי כאן מכוער , מי כאן לא .. וכל זה (=
מילא הכל וירטואלי .. לא ?
חחחח אתם כ"כככככככ חמודים !... אעאעאעאע 😂
אני אוהבת אתככככם .
חחחח וכולכם מכוערים באותה מידה ( 😊 ) .
--
נאפי ?
אני אוהבת אותך !, את מקסימה ..
היה לי חשוב להגיד את זה (=
חחחח ת' רבה על המחמאות 😊
גם אנחנו אוהבים אותך =)
QUOTE (ילדונות_17 @ 30/05/2007) חחחח ת' רבה על המחמאות 😊
גם אנחנו אוהבים אותך =)
חחחחח (= ..
אוההההבת
QUOTE (SHiRA_MoR @ 30/05/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 30/05/2007) חחחח ת' רבה על המחמאות 😊
גם אנחנו אוהבים אותך =)
חחחחח (= ..
אוההההבת
גמני אוהבת'ךךךך בובי
חחח מתוקה אחת אוהבת אותך ואת כלם..
נאפי מלאכית אחת לאביו
את מדהימההההההההה
אם הייתי יכולה הייתי יוצאת דרך המחשב
כדי להביא לך חיבוק תודה
על הכל מאמי שליי אוהבת
אותך מאודדדדדדדדדדדדדדד😊
קבלי חיבוק ענקיייי חחחח
באמת כולנו פה משפחה
ואין משהו מכוער תזכרו את זה😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיררר את כל כך מדהימההה
מרגישה בדיוק כמוך!!!
עשית לי את היום😊
אוהבתתתתתתת
ומורנייייי היא המלאך שלנווו
היא מדהימההההההההההה
מאמי?!
את מדהימההה..ויפייפיה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבתת אותךךך ואת כולם..
ונאפי?! את הכי מקסימהההההה בעוווווולםם..אוהבת אותך נסיכה !!
שירי שלי אני אוהבת אותתתך!!
את הכייי מדהימה שיש!!
😊
אוהבת את כולכם!!
אייזה חמודה
אוהבת אותך גם =]
ליאורו'ששששששש וטניו'ששששששששש
מעריצההה אותכןןן יפות שלי אוהבת אותכן המוןןןןן
תודה על הכלללל נסיכותתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כולם פה משפחה מדהימה חולה עליכם!!
מורני אין עליך פשוט אוהבת אותך המון!!
איזו חמודה
גם אני אוהבת אותך (:
איזהההה מקסימונתתת!!
אוהבתת אותךךךך!!
ואתת מורניי המדהימהה..!
ואתת כולםם פהה אתםם
האנשיםם הכיייייי מושלמים שיששששש!!