עברתי את הבחינת שלב המעפנה הזאת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סופפפפסוףףףףףףף!!!!
אוף הייתי בטוחה שאני לא אעבור אותה
ואני כל כך גאה בעצמי ,
לפחות אני רואה שהחיים שלי כן מתקדמים לכיוון חיובי כלשהו 😁
איזה בחינות.
אני שמחה בשבילך ממהממת :]
חחח עברת את מה? חח לא הבנתי
בכל אופן מזל טוב ממ תתחדשי...ממ בהצלחה חחח
מה עברתתתת מאמי?!
בכלל מצבב ממש שמחחה בשבילךך
שעברת את מה שעברתתתתת!! 😁
מה עברת ? אם אפשר לשאול חח .
בכל מקרה בהצלחה , ומזלט (: !!
חחחחח הבוחן שלב היחיד שאני מכירה זה המבחן שלב לקבלת סמל 😁
חח כל הכבוד [אין לי מושג מה עברת :S]
אולי תעברי בקרוב עוד שלב! חחחח
QUOTE (מזי__ @ 30/05/2007) חח כל הכבוד [אין לי מושג מה עברת :S]
אולי תעברי בקרוב עוד שלב! חחחח
חחחח מזזל טוב מתוקה! 😁
ומה עברת?! לא הבנתי ..
QUOTE (NoFOosH @ 30/05/2007) QUOTE (מזי__ @ 30/05/2007) חח כל הכבוד [אין לי מושג מה עברת :S]
אולי תעברי בקרוב עוד שלב! חחחח
חחחח מזזל טוב מתוקה! 😁
ומה עברת?! לא הבנתי ..
😎
אממ אני לומדת בקונס' ..
למדתי 7 שנים פסנתר.. עזבו ..
והתחלתי לפני 4 שנים ללמוד פיתוח קול..
ואני שרה יפה ( בלי להשוויץ לא הייתי מחמיאה לעצמי סתם חח)
אבל כל החיים היה לי פחד במה מטורף מטורף פשוט הייתי נהיית פסל כשהייתי רואה קהל או כשהייתי עולה על הבמה אם היה לי סולו או משו כזה..
ובחודשים האחרונים זה עבר והתחלתי להפתח..
ומבחן שלב זה מבחן בשירה שקובע אם מעבירים אותי לעשות בגרות בג'אז בשירה או לא ..
וזה היה מאוד מאוד מאוד מאוד חשוווב לי
והייתי לחוצה מבחינת זמן הייתי בטוחה שאני לא אעבור בעיקר בגלל הפחד במה שלי..
שבבחינה עצמה מסתבר שהתגברתי עליו.. עבר לי הפחד במה 😁 ואני כל כך כל כך מאושרתת
לשיר זה הדבר שאני הכי אוהבת בחיים והדבר היחיד שמעודד אותי ועושה לי טוב בצורה הכי טהורה שיש..
ומוזיקה זה החיים שלי וכל הזמן הייתי בדיכאון כי לא הצלחתי לשיר מול אנשים והייתי מתעצבנת שרק אני יודעת מה אני שווה ואחרים לא מבינים את זה..
ועכעשיו כולם ראו !!!! והעבירו אותי הלאה!!
ואמרו שאני מוכשרת ושרגשתי אותם ושהתקדמתי יופי חחחח
אני כל כך מאושרת אין לתאר כמה, וגאה בעצמי !!!!
😂 😂 😂
טוב זהו.. פרקתי
עכשיו אני מבינה 😊
שמחה בשביילך בוובי !
שמחה בשבילך בייבי 😊
בהצלחה בהמשך
בלי עין הרע עוד נשמע ת'שם שלך רבות
^
חחח הודיה.. אני מקווה לזה..
ותודה :]
יאאאאא אני שמחה בשבילך מאמי
רק תראי מה קצת אמונה ובטיחון
יכול לעזור😊 גאה בך
שיהיה לך המון בהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*