QUOTE (-החיים-בזבל- @ 30/05/2007) שמחה בשבילך בובי , תתחדשי .
😉 😁
כן בוודאי שזה חלום!!
הרי אני תופרת אני מעצבת גם והכול ה-כ-ו-ל עושה בידדדדד!!!!!!!!!!!!!
ואימא שלי לא רצתה לקנות לי מכונת תפירה כי היא ראתה שאני עושה את זה כל הלילה והיא חשבה שאני לא ילמד ובלה בלההה..
הקיצוררררררררררררר
אבא בא היום והייתי במחשב וזה עם הגב למסדרון, הוא נכנס שם משהו בריצפה ולא הסתכלתי והלך
ואז הלכתי להגיד לו שלום לדבר וזה ואז איאמ שלי אמרה נו היא ראתה?
ואני כזה מה?????
וראיתי תמכונהההההההההההההההההההההההההההההה
של ברוטררררר
משו בנזונההההההההההההההההההההההה
אעאעאעאעאעאעעאעעעעעע כבר יש לי הזמנות😁
כיייייייף לךךךך!!
שמחהה בשבילך מאמייי!
תתחדשששששיי!!
תודה תודהההההההההההההההההההההההההההההה
QUOTE (MiLaNo @ 30/05/2007) חחח גל תעמדי בתור!!!!
😕 אני לא מאמינהה 😢
איזה יווופי מאמי שללי
תתחדשי [=
יאא איזה יופי
כל הכבוד לוו!
שמחה בשבילך, אני מזמינה חצאית 😛
חח בכיף מזיי
חחחחחחחחחחחחחח גלוש אחותי אני מכינה לךב לי שתבקשי!!!!!
לא ביוו שמנמונההההההההההההההההההההההההההההההההה
QUOTE (MiLaNo @ 30/05/2007) חח בכיף מזיי
חחחחחחחחחחחחחח גלוש אחותי אני מכינה לךב לי שתבקשי!!!!!
לא ביוו שמנמונההההההההההההההההההההההההההההההההה
חחחחחח מאמי שלי כל מה שאני צריכה זה אותך! לא חולצה או כל דבר אחר
אני באה אליך עוד 25 יום 😁 יום אחרי הבגרות האחרונה
תתכונני להתנחלות 3>
^^ איזה חמודות יאללה כולנו נופלים על המעצבת החדשה של האתר!
איזו מקסימה תתחדשי מאמי
אני שמחה בשבילך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאהה איזה כיף לך😊
תתחדשי!!!
יצא ממך מעצבת דגולה!