למי שלא יודע- זה בדיקות גנטיות שעושים כדי לבדוק אם יש מחלות תורשתיות, (בעיקר האשכנזים צריכים..) ואז מקבלים מס' וכשרוצים לצאת עם מישו בשביל חתונה, אז לפני שיוצאים בודקים התאמת מספרים, ואז אם רואים שיש פגם בהתאמה, ויש סיכוי שאם תלדו יחד תינוק, הוא יהיה חולה במשו תורשתי, אז לא יוצאים..
אני עושה היום.. ב10..
פשוט הבצפר שיש פה בישוב (אני לא לומדת פה..) החליטו להביא את "דור ישרים" שיעשו בדיקות.. כי כעושים דרך מוסד חינוכי, זה זול יותר, ופחות כאב ראש אח"כ.. (לא עקרוני מתי עושים את הבדיקות.. אם זה חצי שנה לפני חתונה או שלוש שנים..) אז פשוט אני מצטרפת..
מישו עשה או עושה?
לא מכירה את זה ספסיפית
אבל מכירה את הבדיקות
אני חושבת ממומלץ לכולם
לא רק ממוצא אשכנז... גם מזרחי חח
שיהיה לך בהצלחה😊
הבדיקה יכולה למנוע הרבה דברים!!!
שמעתי על הבדיקות האלה, מפחיד קצת ....
כאב לי.. וכואב לי היד..
זה רק דקירה.. אבל כאב לי מבפנים.. כל פעם שהיא חליפה מבחנה, ועד שנרגע הכאב, היא שוב החליפה מבחנה.. 5 מבחנות..
ועכשיו היד כואבת 😢
נופר- זה אמנם מפחיד- אבל כמו שלימורי אמרה, זה חשוב.. ויכול למנוע הרבה דברים וכאב לב.
מה בעיקר האשכנזים?לא רוצה לא עושה חחח... 😛
אין לי מחלות תורשתיות אני בריאה כמו שו נקועה 😁
QUOTE (limaori @ 30/05/2007) לא מכירה את זה ספסיפית
אבל מכירה את הבדיקות
אני חושבת ממומלץ לכולם
לא רק ממוצא אשכנז... גם מזרחי חח
שיהיה לך בהצלחה😊
הבדיקה יכולה למנוע הרבה דברים!!!
😉
אה כן אני מכירה את זה
אחותי עשתה 😮
אני לא מכירה ...
אבל כואב לך עכשיו מאמי?
מקווה שהכאב יעבור מההר..
שולחת נשיקה ... 3>
וזה מעולה,
ככה את חוסכת לך כאב ראש אחר כך בבדיקות כאלו ..
שניה, זה רק בדיקת דם?
ואיי תסבירי עוד בבקשה.
אבל אני לא אשכנזיה חחחח
כולם עושים, לא רק אשכנזים..
אבל יש יותר מחלות אצל האשכנזים.. ולכן יותר שמים דגש שאנחנו נעשה, מאשר ספרדים..
אבל זה חשוב שגם ספרדים יעשו... זה שיש פחות מחלות, לא מבטל את האפשרות למחלות גנטיות אצל תינוקים ספרדים.
זה בדיקת דם.. מה להסביר? תשאלי, אני יענה..
QUOTE (limaori @ 30/05/2007) לא מכירה את זה ספסיפית
אבל מכירה את הבדיקות
אני חושבת ממומלץ לכולם
לא רק ממוצא אשכנז... גם מזרחי חח
שיהיה לך בהצלחה😊
הבדיקה יכולה למנוע הרבה דברים!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE כולם עושים, לא רק אשכנזים..
אבל יש יותר מחלות אצל האשכנזים.. ולכן יותר שמים דגש שאנחנו נעשה, מאשר ספרדים..
אבל זה חשוב שגם ספרדים יעשו... זה שיש פחות מחלות, לא מבטל את האפשרות למחלות גנטיות אצל תינוקים ספרדים.
זה בדיקת דם.. מה להסביר? תשאלי, אני יענה..
לא נכון ...
בכל עדה פשוט יש את הסיכוי של המחלות המסויימות
כל עדה יש את הסיכון של מחלות מסויומות
אבל זה ככללי
זה לא שלאשכנזים יש יותר סיכוי לחלות במחלות תורשתיות
מכל מקרה חייב להבדק
מונע מלידה של מחלות
וקוראים לי ליאור😊
את מדברת על מחלת הטאי זקס?
אני עושה עליה עבודה והרצאה ביום שישי
מחלה שנפוצה בעיקר אצל האשכנזים יותר מאשר אצל הספרדים ..
יש לי המון חומר , אם מעניין אותך או שאת סקרנית ..
נושא ממש מעניין ,ובהצלחה בבדיקות.
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 30/05/2007) אני לא מכירה ...
אבל כואב לך עכשיו מאמי?
מקווה שהכאב יעבור מההר..
שולחת נשיקה ... 3>
וזה מעולה,
ככה את חוסכת לך כאב ראש אחר כך בבדיקות כאלו ..
😊