נשמנה שלי, אני כ"כ שמח לקרוא דבר כזה ממך.
מאותה אחת שלפני כמה ימים הייתה בדאוון רציני..
מאותה אחת שהחיוך הזה שלה כ"כ יפה, אבל לפעמים הוא שוכח איך לעלות על הפנים.
מגיע לך אך ורק טוב.. הכי הכי שבעולם.
ושלעולם, ל ע ו ל ם, שלא יירד לך החיוך המדהים הזה מהפנים החמודות שלך😊
אוהב אותך כ"כ..
ושמח מאוד שזכיתי להכיר בת אדם כמותך.
תודה לך 3>
לאב סייט!? אני כל כךךךךך אוהבת אתכםםם
אתם לא מבינים כמההה
תודה לכולכםם
אושמן שלי, תודה על הכל
על הזמנים שהיית פה כדי לעודד אותי ולהראות לי שלא הכל שחור-לבן
פשוט תודה על מי שאתה, ותודה על זה שיצא לי להכיר אותך
אני פשוט מתה עליך שמן!
3>
כמה טוב לראות אוותך מאושרת מאמי שלי!
ככה זה צריך להיות, החיוך היפה שלך לא צריך לרדת מהפנים לעווולם!!!
יאללה הלכתי לשמוע קטנטנות, את באה? 😁
חחח אוהבת אותך המווווווווווווווון!!!!
QUOTE (NoFOosH @ 30/05/2007) כמה טוב לראות אוותך מאושרת מאמי שלי!
ככה זה צריך להיות, החיוך היפה שלך לא צריך לרדת מהפנים לעווולם!!!
יאללה הלכתי לשמוע קטנטנות, את באה? 😁
חחח אוהבת אותך המווווווווווווווון!!!!
צ'יקיטיטה שלי
אמור מיו
טקיירו !!!!!!
היה כל כך כיף הבוקרררר
ותודה על הכל בובה
אני אוהבת אותך כל כךךך
יאלללה איזה עונה נשמע היום?😁
ועדיין צריך לברר איך קוראים למרשעת😛
מאמי שלי,
איך אפשר שלא לאהוב אותך מדימה אחת?!?
אני כל כך אוהבת אותך !!!!! הלוואי שתמיד תהיי שמחה שלי -כי האושר שלך חשוב לי !!
תחייכי- כי חיוך שלך מאיר את כל החדר 😊 ת-מ-י-ד פה בשבילך בובה שלי
אוהבת אוהבת אוהבת המון..
תקראי את המכתב שלי שוב 😁 ושוב ושוב ושוב ושוב..
מואההה
QUOTE (Irreplacable @ 30/05/2007) מאמי שלי,
איך אפשר שלא לאהוב אותך מדימה אחת?!?
אני כל כך אוהבת אותך !!!!! הלוואי שתמיד תהיי שמחה שלי -כי האושר שלך חשוב לי !!
תחייכי- כי חיוך שלך מאיר את כל החדר 😊 ת-מ-י-ד פה בשבילך בובה שלי
אוהבת אוהבת אוהבת המון..
תקראי את המכתב שלי שוב 😁 ושוב ושוב ושוב ושוב..
מואההה
יפה שלי
את האושר שלי
את החיים שלי
את הכל בשבילי
אל תשכחי את זה
ומה שבטוח-אני לא שוכחת את זה
א-ף פעם
אני אוהבת אותךךךךך
יפה שלי , אני רק רוצה להגיד לך שאני כ"כ גאה בך
כל כך כייפ לי לשמוע את המילים האלה יוצאות מהפה שלך
את ילדה מקסימה.. ואני לא חושבת שיש אדם שלא ייתאהב בך
אני אוהבת אותך נסיכה... דברי איתי
אני מאושרת שאת מרגישה ככה:]
ושאת לא עצובה יותר :/
אוהבת 😊
QUOTE (True_Star @ 30/05/2007) אני מאושרת שאת מרגישה ככה:]
ושאת לא עצובה יותר :/
אוהבת 😊
ליושש
יפה שלי!
אוהבתותך
QUOTE (galush123 @ 30/05/2007) QUOTE (NoFOosH @ 30/05/2007) כמה טוב לראות אוותך מאושרת מאמי שלי!
ככה זה צריך להיות, החיוך היפה שלך לא צריך לרדת מהפנים לעווולם!!!
יאללה הלכתי לשמוע קטנטנות, את באה? 😁
חחח אוהבת אותך המווווווווווווווון!!!!
צ'יקיטיטה שלי
אמור מיו
טקיירו !!!!!!
היה כל כך כיף הבוקרררר
ותודה על הכל בובה
אני אוהבת אותך כל כךךך
יאלללה איזה עונה נשמע היום?😁
ועדיין צריך לברר איך קוראים למרשעת😛
חחח וצריך להשיג תמונה של ההיא,
שאני לא זוכרת איך היא נראית!! 😁
גם לי היה מוווווייי כייף לדבר אייתך היום!
אווהבת אותך המוווון צוצי שללי!!
QUOTE (NoFOosH @ 30/05/2007) QUOTE (galush123 @ 30/05/2007) QUOTE (NoFOosH @ 30/05/2007) כמה טוב לראות אוותך מאושרת מאמי שלי!
ככה זה צריך להיות, החיוך היפה שלך לא צריך לרדת מהפנים לעווולם!!!
יאללה הלכתי לשמוע קטנטנות, את באה? 😁
חחח אוהבת אותך המווווווווווווווון!!!!
צ'יקיטיטה שלי
אמור מיו
טקיירו !!!!!!
היה כל כך כיף הבוקרררר
ותודה על הכל בובה
אני אוהבת אותך כל כךךך
יאלללה איזה עונה נשמע היום?😁
ועדיין צריך לברר איך קוראים למרשעת😛
חחח וצריך להשיג תמונה של ההיא,
שאני לא זוכרת איך היא נראית!! 😁
גם לי היה מוווווייי כייף לדבר אייתך היום!
אווהבת אותך המוווון צוצי שללי!!
חחחח אני אשיג 😁 אל דאגה
אוהבתותךךךךךך