מי בא ?
ובאיזה יום ?
בלי שאלות מיותרות איפה זה
כמה כניסה
מה מו מי כל זה באשכול של דניס
אני באה ביום חמישי .
לא הולך.... אני בבסיס....
אוליי... יום חמישיי 3>
אודיע באופן סופי מחר ...
אולי חמישי , אולי אולי אולי .
אני לא בטוחה בינתיים , נראה אם יהיה עם מי .
אם אני אדע אני אכתוב פה הודעה (: .
תהני. . .
חמישי כל היום שם...
תרימו פון מי שהולך😊
אוף גם אני רוצה😢
זה בתל אביב
ומחר יש לי גם סיור בשל"ח =\
תהנו מי שהולך
יום חמישי אני לא הולכת 😊
הייתי היום, לא היה משהו בכלל ..
בכל מקרה חח לא חוזרת לשם !
תההההנוווו :] !
אני כבר כנראה לא באה. תלוי, נראה איך יוצא בסוף.
אה
מחר יום רביעי?
חח סתומה אני 😁
חשבתי שמחר חמישי
בכל מקרה
לא הולכת
מישהו\י יכול\ה להסביר לי מה זה טעם העיר? 😁 😁
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 29/05/2007) יום חמישי אני לא הולכת 😊
הייתי היום, לא היה משהו בכלל ..
בכל מקרה חח לא חוזרת לשם !
תההההנוווו :] !
יופי... לכי ביום הכי חם שאפשר:>
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 29/05/2007) QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 29/05/2007) יום חמישי אני לא הולכת 😊
הייתי היום, לא היה משהו בכלל ..
בכל מקרה חח לא חוזרת לשם !
תההההנוווו :] !
יופי... לכי ביום הכי חם שאפשר:>
ראסמי היה כל כך חם . איך אפשר..
אבל למה היה לא משו ?
QUOTE (Irreplacable @ 29/05/2007) מישהו\י יכול\ה להסביר לי מה זה טעם העיר? 😁 😁
😊
QUOTE (hofit189 @ 29/05/2007) QUOTE (Irreplacable @ 29/05/2007) מישהו\י יכול\ה להסביר לי מה זה טעם העיר? 😁 😁
😊
תכנסו לאשכול שדניס פתח
על טעם העיר
דפדפו בין העמודים ותבינו !!!