אווףף איזה בגרות חרא הייתהה
כלום כלום לא נכון אני יקבל 33 רק שאלה אחת נכונה אוףף אני כזאת סתומההה אחרי שחרשתי חודשייםם ישבתי חנקתי את כל הספרים פתרתי את כל התרגילים ובסוף מה??!
בבגרות הולך לי חרא!!!
באא לי למוווווווווותתת
חיים מסריחים כלום לא הולך לי אני כישלון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
16/7/07
התאריך בישבילך...
בהצלחה
יש פורום לימודים.
אל תדברי ככה .
זה שלא הצלחת לא עושה אותך לכישלון ..
יש נושאים שאדם חזק יותר בהם, ויש כאלו שהוא חזק פחות..
לא הופך אותך ליותר טובה או לפחות טובה מאמי..
את לא צריכה לדבר ככה..
נכון,
אני מבינה שהתאכזבת מבחינת לאכזב את עצמך..
אבל זה לא סוף העולם בייבי..
תנסי ללמוד בשיטה אחרת עד הבגרות הבאה.. עכשיו תיהיי מוכנה יותר..
ותגשי למועד ב' יותר מוכנה ..
אל תלחצי.. קחי את זה כאתגר..
שתעשי הכל כדי להצליח בו ...
אני סוממככת עלייייייך מאמיייי
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 29/05/2007) אל תדברי ככה .
זה שלא הצלחת לא עושה אותך לכישלון ..
יש נושאים שאדם חזק יותר בהם, ויש כאלו שהוא חזק פחות..
לא הופך אותך ליותר טובה או לפחות טובה מאמי..
את לא צריכה לדבר ככה..
נכון,
אני מבינה שהתאכזבת מבחינת לאכזב את עצמך..
אבל זה לא סוף העולם בייבי..
תנסי ללמוד בשיטה אחרת עד הבגרות הבאה.. עכשיו תיהיי מוכנה יותר..
ותגשי למועד ב' יותר מוכנה ..
אל תלחצי.. קחי את זה כאתגר..
שתעשי הכל כדי להצליח בו ...
אני סוממככת עלייייייך מאמיייי
תודה מאמי את כזאת מדהיימה...
אבל כבר נמאסס לי ללמוד פשוט אין לי כוח כבררר
רווףףף מה תקעו לנו בגרות כזאת קשה מה?@@@@@!!!
33..גם אתזה לא ניראלי שיש לי..........
ואת חורשת חודשיים, אני חורשת שנה שלמה...
בסופו של דבר..יהיה טובבבבבב בע"ה..
בהצלחה במועד ב' מאמי..
גם לי הלךךךךךךךךךךךך מגעיל ביותרר!
בקושיי 33 נקודות יש לייייייי
דפקוו אותנוו השנהה..
שאלון 04 היהה קקקקקקקקשה!!!!!!!
QUOTE (morand @ 29/05/2007) 33..גם אתזה לא ניראלי שיש לי..........
ואת חורשת חודשיים, אני חורשת שנה שלמה...
בסופו של דבר..יהיה טובבבבבב בע"ה..
בהצלחה במועד ב' מאמי..
איזה שאלון עשית גם 04?
QUOTE (מוריה16 @ 29/05/2007) QUOTE (morand @ 29/05/2007) 33..גם אתזה לא ניראלי שיש לי..........
ואת חורשת חודשיים, אני חורשת שנה שלמה...
בסופו של דבר..יהיה טובבבבבב בע"ה..
בהצלחה במועד ב' מאמי..
איזה שאלון עשית גם 04?
06
אני עשיתי 05 והמורות אמרו שזו אחת הבגרויות הכי קשות שהיו!
כוסמעק!
מאמי, יהיה טוב, תמיד יש מועד ב'!
מאמי זה שלא הלך
לך בתחום אחד לא אומר שאת כישלון
תסתכלי על הטוב מבין הרע
את מצליחה ומעולה בדברים אחרים
נוספים ובמלא תחומים
רק תאמיני בעצמך ואת תצליחי
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני ממש לא מדהימה יפה שליי
אז זו שמדהיימה.
ואת יודעת מה מדהים בך?
שאת לא מוותרת ..
ואת תקומי מחר עם חיוך גדול על הפניים ותגידי לעצמך שפעם הבאה את מצליייחה הרבה יוותר,
כי מגיע לך הרבה יווותר ..
פשוט אל תדאאגי ..
תאמיני בעצמך, ותעבדי על זה קשה ..
ותזכרי שאני אוהבת אותך מאמי,
ותמיד כאן בשבילללך
דברי איתי באייסי 3>
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 29/05/2007) אל תדברי ככה .
זה שלא הצלחת לא עושה אותך לכישלון ..
יש נושאים שאדם חזק יותר בהם, ויש כאלו שהוא חזק פחות..
לא הופך אותך ליותר טובה או לפחות טובה מאמי..
את לא צריכה לדבר ככה..
נכון,
אני מבינה שהתאכזבת מבחינת לאכזב את עצמך..
אבל זה לא סוף העולם בייבי..
תנסי ללמוד בשיטה אחרת עד הבגרות הבאה.. עכשיו תיהיי מוכנה יותר..
ותגשי למועד ב' יותר מוכנה ..
אל תלחצי.. קחי את זה כאתגר..
שתעשי הכל כדי להצליח בו ...
אני סוממככת עלייייייך מאמיייי
עם דניאל
בהצלחה מאמי (:
מאמי אל תיהיי עצובה לא נורא יש את מועד ב'
הכל יהיה בסדר יפתי אוהבת אותך אל תתבאסיי
QUOTE (שנששן @ 29/05/2007) גם לי הלךךךךךךךךךךךך מגעיל ביותרר!
בקושיי 33 נקודות יש לייייייי
דפקוו אותנוו השנהה..
שאלון 04 היהה קקקקקקקקשה!!!!!!!
שאלון 04 באמת היה קשה
נפלתי בסעיף וחציייייייי
כל כך מעצבןןן
יכלתי 100 😠 😢