"מזל שאלוהים ברא את יד ימין"
חחחחח
בדיוק אתמול בלילה הבאתי סטיקר כזה מחבר שלי רשום בכתב תנכ"י כזה...חחח
וואלה את נפצעת יותר משחקן כדורגל..פעם הרגל פעם היד...
בקיצור, מתי זה צפוי להבריא?
חחחחחחחחח אללעדדדדדד 😂
חופיתי יהיה פסדר!
אווהבת אותך(:
חחחחחחחח אלעדדדדדד
תודה בנות אוהבת אותכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם:]:]
ברו'ש אוהבת:]
חחחח..היפראקטיביית שליי:]
כפרעלייך..חופיתיי תזהרייי!!
חחחחח שבובי ייתןן נשייקה והכל יייעעבווור 😛
אווווווווווווהבת
-רעות-
QUOTE (רעות233 @ 30/05/2007) חחחח..היפראקטיביית שליי:]
כפרעלייך..חופיתיי תזהרייי!!
חחחחח שבובי ייתןן נשייקה והכל יייעעבווור 😛
אווווווווווווהבת
-רעות-
חחח כפרעליך.. אוהבת אותך יפתי.. מואאאאאאה