פעו אני אחרי בגרות במתמטיקה,
איזה הרגשה טובה זה אחרי שעוברים אותה כבר..
לא אכפת לי מהציון העיקר שעברתי.. 😉
תחזיקו לי אצבעות שעברתי עם ציון טוב!
ואייי איזה הקלהה (:
מקווה שהצצלחחת
העיקר שעברת אתזה!!
אווהבת אותך מחזייקה אצבעות 😊
שמחה בישבילך מאמי....
מחזיקה לך אצבעות
והכי טוב שעברת את זה חחח 😛
QUOTE (Mami_4_Ever @ 29/05/2007) פעו אני אחרי בגרות במתמטיקה,
איזה הרגשה טובה זה אחרי שעוברים אותה כבר..
לא אכפת לי מהציון העיקר שעברתי.. 😉
תחזיקו לי אצבעות שעברתי עם ציון טוב!
שמחה בשבילך שנירגעת!!!
זה באמת סוג של הקלה
שמחה שעכשיו את יותר טוב אוהבת אותך
יאאאא כיף לך מאמי
שמחה בשבילך מתוקה
בהצלחההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחחה שעברת את זה בובבה ..
ומחזיקה בשבילך אצבעות שהכל יהיה בסדדר ..
סומככים עליייך (: