הלכתי למסיבה אימא . .
ודברייך נגנו כול הזמן באוזני . . .
אז לא שתיתי אימא =]
והרגשתי גאה מאוד בעצמי !
אל תשתה בן תמיד אומרת אימא
חזור הביתה בשלום ,
אז למרות שאחרים הציעו לי אימא ??
שתיתי קולה במקום . . .
אני יודע שתמיד צדקת אימא !!
ואני יודע שאגיע הביתה בשלום .
אני נכנס למכונית אימא
ומתחיל לנסוע בזהירות
וזה רק בזכותך אימא הדרך שחינכת אותי
האהבה והאחריות . 3>
אני מתחיל לנסוע אימא . .
בזהירות בדיוק כמו שביקשת
אך המכונית ממול אימא =\
לא מבחינה בי ופוגעת בי חזק :[
אני שוכב כאן מציידי הדרך אימא
ושומע את דברי השוטר
הנהג שממול שתה אימא
ואני הוא שצריך לוותר
אני שוכב כאן גוסס :[
אימא הלוואי שתגיעי מהר . . .
איך זה קורה דווקא לי אימא ?!?!?!?
ולא לנהג אחר !?
יש הרבה דם מסביבי אימא . .
אני חושב שרובו שלי ,
אני שומע את החובש אימא ,
שלא נותר לעשות הרבה בשבילי . . .
רציתי רק להגיד לך אימא :
לא שתיתי אני נ ש ב ע . . .
אלו היו האחרים אימא , אלו שהיו במסיבה !!
הנהג כנראה גם היה שם אימא ,
בדיוק איפה שההיתי אני ,
ההבדל הוא שהוא שתה ועוד חי אימא . . .
ואני איפה שהנני .
מדוע אנשים שותים אימא !?!?!?!?
זה יכול להרוס את כול החיים !!!
אני מרגיש כאבים חזקים עכשיו אימא =((
חדים ודוקרים כמו סכין
הנהג שפגע בי אימא
מסתובב סביבי מביט ומהסס
אני חושב שזה לא פייר אימא !!
הוא שתה ואני פה גוסס . . .
אל תדאגי לי אימא
אמרי זאת לאחי אבי וכול משפחתי . .
גם כשאגיע למעלה אימא
אני יודע שת מ י ד תהיו שם איתי .
מישהו היה צריך להגיד לו אימא
שלשתות ולנהוג זה לא כדאי ,
אם רק היו אומרים לו זאת אימא
הייתי עדיין חי . . .
נישמת אפי מתקצרת אימא
עכשיו אני מתחיל לפחד. . .
יש לי שאלה אחרונה אימא
לפני שאעצום את עיני
אני לא שתיתי אימא
אז למה איבדתי את חיי ??!?!?!
מכירה,
פירסמו פה כבר
עצווב מאודד😢
אמאאאאאאאא
עצובב ומלא מוסר השכל
ומצמררר😢
עצוב שככה מאבדים חיים
גם אם זה לא תלוי בך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בדיוק רציתי לפרסם את זה
סיפור מצמרר 😢
עצוב כל פעם מחדש כשקוראים אותו
יוואוווו אני יושבת פה עם דמעות בעיניים
לשתות?! ח-ר-א דרך להשתחרר ולשכוח
דיי😢
מכירה את זה וכל פעם זה עושה לי את החשק לבכות זה כל כך נורא 😢
תמיד בוכה בסיפור הזה .
פשוט עצוב
אני עוד שניה בוווכה .
מדהיייים
איזהה עצובבבבבבבבבבבבבבבב.... 😕
פשוט עצוב שבגלל דבר כ"כ קטן מאבדים חיים 😢