איך הולך המשפט בתנ"ך שאומר מי שעשה רע ייטב לו ועני יחסר לו משהו כזה? {וכן הוא לא מובן בכלל}
איןן לי מוושג למה את מתכוונת =\
המשפט היחיד שעולה לי לראש זה " צדיק ורע לו רשע וטוב לו .. "
זה מה שאת מחפשת בובה ?
כןןן לזה התכוונתייייי!!
תודה מותקק
חחח בבקשה מאמיייי ...
בכייף (:
😯 משפט מוזר
מה זה מי שרע טוב לו?
או שלא הבנתי את זה נכון 😁
צדיק ורע לו .. רשע וטוב לו ..
מי שעושה מעשים טובים, לא טוב לו..
כי הוא לפעמים משקיט את רצונו שלו כדי שלאחרים יהיה טוב..
ורשע הוא זה שטוב לו ..
כי הוא עושה מה שהוא רוצה ..
הבנת יפה שלי?
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 29/05/2007) צדיק ורע לו .. רשע וטוב לו ..
מי שעושה מעשים טובים, לא טוב לו..
כי הוא לפעמים משקיט את רצונו שלו כדי שלאחרים יהיה טוב..
ורשע הוא זה שטוב לו ..
כי הוא עושה מה שהוא רוצה ..
הבנת יפה שלי?
כן מאמי😊