וואלה יום עמוס ובןןןןןןןןןןן ז***
אח איזה יום אלוף היה לייי...
אני כבר עוד מעט בת 17 😁 ועוד לא הוצאתי ת.זהות לא שיש מה לעשות איתה..
אז הלכתי היום להוציא סוף סוף..
הלכתי לסדר כמה דברים בבנק לפתוח חשבון
ולהעביר את הכסף שאחי ז"ל "הוריש לי" עדיף אותו מאשר את הכסף הזה..
(הוא חילק ביני ולבן 2 אחיי את הכסף ואמאואבא) =\
ואז הייתי כל היום עם בובי שלי והיה ממש אלוף הוא פשוט מושלם..
קיצר הלך לי הכי טוב שייייייייישששששששששש שיהיה ככה כל יום
מחר בגרות יאבדבבבבבבדווווווווווו 😮
שיהיה לי בהצלחה תחזיקו אצבעות ולכל אחד ממכם אני מחזיקה גם אוהבת אתכם..
אחלה לילה בובים בובות שלי
QUOTE (חנושמאוהבת @ 28/05/2007) לילה טוב ובהצלחה יפה שלי
תודה חיים שלי 😊
QUOTE (אתינג @ 28/05/2007) בהצלחה רבה😘
טנקס מאמי
תורידי!!!!!!!!!!!!!
בהצלחה אהובתי!!!!!
אוווהבת אותך למרות שאת לא מורייידה 😊
QUOTE (NoFOosH @ 28/05/2007) תורידי!!!!!!!!!!!!!
בהצלחה אהובתי!!!!!
אוווהבת אותך למרות שאת לא מורייידה 😊
תודה בובה שלי..
נופר?
אכלת אותה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוהבת אותך
אמרתי לך יש עסקה עושה? מורידה לא עושה לכי חפשי חחחחח 😁
שתקי אם אני רוצה זה יורד עכשיו חחחחחחחחחחחח
QUOTE (NoFOosH @ 28/05/2007) שתקי אם אני רוצה זה יורד עכשיו חחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא נראה לי
ולא עניתיבמסנ מאמי כי הייתי שקועבמתמטיקה פאק...
טוב זה אסור שיחות דברי איתי!
הלואי נצליח מחחחחחחחחר 1:23 בלילהה בעע
שמחה בשבילך מאמי שלי
שתמיד תהיי שמחה
אוהבת אותך יפה שלי
ובהצלחה היום נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 28/05/2007) שמחה בשבילך מאמי שלי
שתמיד תהיי שמחה
אוהבת אותך יפה שלי
ובהצלחה היום נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה חיםם שלי אוהבת אותך!!
בהצלחה מאמי
ותודה על ההודעה בבוקר😊
אוהבת אותךך
שלך כיף אז גם לי כיף😊
שיהיה לך בהצלחה היוםםם 😊
וגם לי חחחחח
מקווה שנצליייח בייבייי
המוון בהצלחה שיהיה לךךךךךך
אוהההההבת אותךך 3>
יפפה שלי ,
אני כ"כ שמחה בשבייילך .
שיהיה לך מלא בהצלחה (:
אווווהבת אותך !