כבר אין לי כותרות מרוב שאני פורקת פה המון..XD
חח וזה לא שתמיד רע לי..^^ אני דווקא בנאדם שמח בדרך כלל...
כבר הגעת למצב שאת לא מסוגלת יותר להמשיך,
לאן שלא תלכי תמצאי בעיניים דמעות.
את כבר לא יודעת לזהות בין הטוב והרע, את כבר לא מצליחה למצוא יד
שמושטת לעזרה אלא מוצאת ידי שתמשוך אותך לצרה.
את מבולבלת, את לא יודעת על מי לסמוך, מי נמצא איתך ומי נגדך.
את רק רוצה להיבלע ושכולם ישכחו את קיומך, אבל את מבינה שאת צריכה להמשיך
ואם לא בשביל עצמך אז בשביל אחרים.
את מאמינה שמישנולד הוא כאן כדי לסבול את מה שמציבים לו החיים כדי לכפר על החיים בגילגול הקודם,
ומי שבורח יחזור לחיים בגילגול הבא ויסבול אפילו יותר. וזה שיצליח להגיע לסוף הדרך מגיע לשלווה ונחת.
את יודעת שבכל הרע מצפה לך גם טוב! את בטוחה שמי שסובל הרבה מגיע לאושר, התקווה לטוב מציפה אותך. ואת שוכחת את האנשים שפגעו בך.
אין לך כוח לבכות יותר, את רק רוצה לחייך.
את קמה על הרגליים וממשיכה לצעוד, את תתגברי על כל מה שבדרך ואומנם תיפלי שוב, אבל את יודעת טוב מאוד שגם תקומי. 😉
מאמי זה מתאים לפורום מה שבראש
לגבי מה שכתבת את חייבת
להיות חזקה ולפתוח את העיניים
יש מלא אנשים שסביבך
רוצים לעזור לך רק תתני
להם את האפשרות
את תעברי את התקופה הזאת
אני יודעת שלא קל וזה כואב
אבל כל אחד עובר תקופות כאלה
ויהיה בסדר מאמי
אני פה תמיד בשבילך
לכל מה שאת צריכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 28/05/2007)
לגבי מה שכתבת את חייבת
להיות חזקה ולפתוח את העיניים
יש מלא אנשים שסביבך
רוצים לעזור לך רק תתני
להם את האפשרות
את תעברי את התקופה הזאת
אני יודעת שלא קל וזה כואב
אבל כל אחד עובר תקופות כאלה
ויהיה בסדר מאמי
אני פה תמיד בשבילך
לכל מה שאת צריכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תיהיי חזקה מאמי שלי !
QUOTE (hofit189 @ 28/05/2007) QUOTE (נאפי @ 28/05/2007)
לגבי מה שכתבת את חייבת
להיות חזקה ולפתוח את העיניים
יש מלא אנשים שסביבך
רוצים לעזור לך רק תתני
להם את האפשרות
את תעברי את התקופה הזאת
אני יודעת שלא קל וזה כואב
אבל כל אחד עובר תקופות כאלה
ויהיה בסדר מאמי
אני פה תמיד בשבילך
לכל מה שאת צריכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תיהיי חזקה מאמי שלי !
איתן!
אל תישברי מאמיי
QUOTE (נאפי @ 29/05/2007)
לגבי מה שכתבת את חייבת
להיות חזקה ולפתוח את העיניים
יש מלא אנשים שסביבך
רוצים לעזור לך רק תתני
להם את האפשרות
את תעברי את התקופה הזאת
אני יודעת שלא קל וזה כואב
אבל כל אחד עובר תקופות כאלה
ויהיה בסדר מאמי
אני פה תמיד בשבילך
לכל מה שאת צריכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תהי חזקה מאמי
אם את צריכה משהו אני פה תמיד