כ''כ מכירה את זה,
גם אבא שלי ישר מתחיל לצעוק,
הוא תמיד מצדיק את המורות שלי...
לא יודעת למה!!
אבל בסוף הוא לטובתי...
כי אני מוכיחה לו שהן טועות
QUOTE (Or_S @ 29/05/2007) כ''כ מכירה את זה,
גם אבא שלי ישר מתחיל לצעוק,
הוא תמיד מצדיק את המורות שלי...
לא יודעת למה!!
אבל בסוף הוא לטובתי...
כי אני מוכיחה לו שהן טועות
חח כן
אבא שלי מתעצבן מהר
אבל אחרי זה הוא מבין שאני כן צודקת
ומצטער על זה! כל פעם מחדש 😂
אני מקווה ששנה הבאאה אני לא יצטרך לסבול אותה שוב
כי אני לא רוצה לעבור זה כבר לא שווה
קשה לעזוב ככה את כל מי שגדלת איתו וללכת למקום אחר=\
תבואי תאכלי לה בפרצוף
אני כל כך שונאת מורות כאלההההה אההההה
להרוג אותם...
יהיה טוב.. עוד כמה זמן היא יוצאת לפנסיה? חחח
לא נראלי שזה יהיה בזמן הקרוובב :'(
אבלל אבא שלי אמר שאין מצב שהשנה אני נשארת בבצפר הזה
ואני לא רוצה לעבורר:[
QUOTE (koka15 @ 29/05/2007) לא נראלי שזה יהיה בזמן הקרוובב :'(
אבלל אבא שלי אמר שאין מצב שהשנה אני נשארת בבצפר הזה
ואני לא רוצה לעבורר:[
אז אל תעברי...
אל תעשי משהו שיעשה לך רע!!
שהיא תעבור..אל תיכנעי להםם....
זה מהמורות מנסות לעשות להשאר רק עם החננות בכיתה...
בר דברי איתי דחוף צח תקששרי
QUOTE (Or_S @ 29/05/2007) QUOTE (koka15 @ 29/05/2007) לא נראלי שזה יהיה בזמן הקרוובב :'(
אבלל אבא שלי אמר שאין מצב שהשנה אני נשארת בבצפר הזה
ואני לא רוצה לעבורר:[
אז אל תעברי...
אל תעשי משהו שיעשה לך רע!!
שהיא תעבור..אל תיכנעי להםם....
זה מהמורות מנסות לעשות להשאר רק עם החננות בכיתה...
הבעיה היא כבר אבא שלי
הוא רוצה להעביר אותי
הוא לא מוכן שאני ישאר בבצפר הזה
הבצפר הזה אז שניכנסתי אליו
רק צרות .. ולא הייתי ילדה כזאת
רק ניכנסתי אליו נהייתי כזאת=\
אני ינסה לשכנע אותו לא להעביר אותי
אני מקווה שזה יעזור !!
תודה(:
חופיתי טוב מאמי שלי
אווהבת אותךך(: