נכון שאמרתי שאני לא יהיה פה חודשיים?..
אז נכון..
ובאמת היה לי כל-כך חבל!.
לעזוב את הבית השני שלי => האתר
אז בקיצור
נכון החיבוק שרציתי לתת לבעל הדירה?
ובסוף לא הסתדר:\
ונכון שהוא אמר "אנחנו עוד ניפגש"
כפרה על הבן-אדם הזה
הוא פשוט מדהים
כי הוא ידע על מה הוא מדבר 😊
בקיצור אנחנו עוברים דירה עוד יומים
ולהתקין אינטרנט אנחנו לא יכולים כי עם השם שלנו יש בעיה משו לא משנה..:|
אז אבא שלי ביקש מבעל הדירה (זה שרציתי לתת חיבוק) להמשיך את החוזה של האינטרנט על שמו
כי בעלת הדירה החדשה לא יכולה לעשות על שמה.
והמותק הזה...הסכים..(= (=
ולכן אני לא יהיה פה סך הכול 3 ימים
ולא 3 חודשים
ואני כל-כך שמחה..(=
גם בגלל ששוב אני אהיה איתכם בקשר
וגם ..
בגלל בעל הדירה
אני אפגוש אותו שוב..
והפעם אני לא אוותר
החיבוק יגיע 😁
והוא אמר :" רק בגלל שרגינה צריכה אינטרנט ללימודים"
ואיי אני אוהבתתת אותווווו
בן אדם מדהים
חבל ,חבל שהוא גדול ממני ב 10 שנים..
ואיי..אני שמחההההההההה...קולולולולולולולללוו
אוהבת אותכםםםםםם 😊 😊
ייאאא רגייי שמחה בשבילך מאממי!
QUOTE (galush123 @ 28/05/2007) ייאאא רגייי שמחה בשבילך מאממי!
טנקס מאמי שלי...
מואה ..3>
נסיכונתתתתת?!
אמרתיי לךךך שהכל לטובהה
והכל יסתדרר?!
אתת לא מבבינה אייך אני שמחחה בשבילךך!!!!
אוהבתת אותךך המוןן!! 😁
שיהיה לך המון בהצלחה מאמי שלי
אני שמחה בשבילך מגיע
לך את כל הטוב שבעולם
קבלי חיבוק ענקי נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שנששן @ 28/05/2007) נסיכונתתתתת?!
אמרתיי לךךך שהכל לטובהה
והכל יסתדרר?!
אתת לא מבבינה אייך אני שמחחה בשבילךך!!!!
אוהבתת אותךך המוןן!! 😁
שנינייי שלייייי!!..
תודה מאמי
אני ממש מאושרת חח
אני חייבת תמונה איתו.. חייבת!!!!..וככה אני אשיג גם חיבוק..(=
אוהבת אותך
QUOTE (נאפי @ 28/05/2007) שיהיה לך המון בהצלחה מאמי שלי
אני שמחה בשבילך מגיע
לך את כל הטוב שבעולם
קבלי חיבוק ענקי נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמיי שלי,
אוהבת אותך הכי בעולם
מואהההההה ... 😊
יאיאיאייאיאי איך אני שמחה לשמוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מתגעגעת המווווווווווווון!!!!
QUOTE (--בובית--10 @ 28/05/2007) יאיאיאייאיאי איך אני שמחה לשמוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מתגעגעת המווווווווווווון!!!!
גמנייי מתגעגעתתתת מיכליייייי ..(=
אוהבת אותךךךךךך
יאיאיא רגינוש שלי
אני שמחה בשבילך
מגיע לך את כל האושר
אוהבת אותך 3>
QUOTE (_קרנוש_ @ 28/05/2007) יאיאיא רגינוש שלי
אני שמחה בשבילך
מגיע לך את כל האושר
אוהבת אותך 3>
קרןןןןןןןן מאמייי שלייי ..(=
נדברר איתךךך כבר
אוהבתת מלאאאאאאא
וואי גם אני אוהבת אותו...בזכותות לא נצתרך להתגעגע
כל כך הרבה זמן חחח יאייייייייייייי
סתם יאללה תני לו חיבוק ענק מכל הלב...
אוהבת אותך 😂
ושמחה שאת מאושרת חח
יוו אייזה מאמיי(:
רגיינושששששש אווהבת אותך מאמיי..
יפה שלי אני שמחה בשבילללללללללךךךך
אוהבת אווווווווווותך