יאיייייייייייייייייייייייי!
אתם זוכרים שסיפרתי שאני רוצה מישו בן 18 עם חברה בת 15?!
אתמול ה א נפרררררררררררררררררד ממנה
חחח כנראה זה פיצוי על זה שהיה לי אתמול
ח - ר - א
יום!
יאאאא....חחח....הכי טוב...
שמחה בשבילך....אז אולי עכשיו זה יתקדם לאנשהו? 😊
חחחח....שמחה בשבילך כריס
QUOTE (סוופרמאמי @ 28/05/2007) יאאאא....חחח....הכי טוב...
שמחה בשבילך....אז אולי עכשיו זה יתקדם לאנשהו? 😊
חחחח....שמחה בשבילך כריס
תודה מותק(:
אמממ הוא עושה לי זוכרת מה הבטחתי לך?
אני כזה מה הוא עושה תחשבי לבד
אני עושה אה מה יענו עכשיו נתחתן?
חחחחח הוא עושה לא יודע את יודעת יותר טוב
אני כזה אהההה אתה כבר לא אטרקטיבי חחחחח
חחחח חמוד:]
כןןן אם אני ארצה אז כן
אבל בינתיים נשחק אותה😊
חחחחח כמה שאולי
זה ישמע רע אני שמחה בשבילך
מאמי ושיהיה לך בהצלחה יפה שלי
שתמיד תהיי שמחה ומאושרת
ומקווה שהכל הסתדר עם הידיד
בהצלחה מתוקה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מורני מלאכיתת קטנה(:
אבל תאמת כזה חשבתי על אותה אחת....בטח היא יושבת בבית ובוכה
ותוהה מה הוא עושה..
ותכלס מה שהוא עושה זה להתחיל משו אחר : /
לא נעים ...
זה אותה אחד שסיפרת עליו מזמן??
אני את דעתי אמרתי..
מי מבטיח לך שכשתיהיו ביחד הוא לא יתחיל עם אחרות המניאק?
QUOTE (such a BABE @ 28/05/2007) זה אותה אחד שסיפרת עליו מזמן??
אני את דעתי אמרתי..
מי מבטיח לך שכשתיהיו ביחד הוא לא יתחיל עם אחרות המניאק?
נכון
אבל אפשר להגיד את זה על כל אחד
נראה מה יהיה
זה לא שאני מאוהבת בו או משו
אני בלחץ מכירה אותו עדיין...
חעחע שמחה בשבילך מאמי !
בהצלחה בהמשך :]
שמחה בשבילך מאמיי(:
בהצצלחההה 😛
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 28/05/2007) QUOTE (such a BABE @ 28/05/2007) זה אותה אחד שסיפרת עליו מזמן??
אני את דעתי אמרתי..
מי מבטיח לך שכשתיהיו ביחד הוא לא יתחיל עם אחרות המניאק?
נכון
אבל אפשר להגיד את זה על כל אחד
נראה מה יהיה
זה לא שאני מאוהבת בו או משו
אני בלחץ מכירה אותו עדיין...
אוקיי אז תראי איך הולך
רק הכי חשוב לא להיות עיוורים
QUOTE (such a BABE @ 28/05/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 28/05/2007) QUOTE (such a BABE @ 28/05/2007) זה אותה אחד שסיפרת עליו מזמן??
אני את דעתי אמרתי..
מי מבטיח לך שכשתיהיו ביחד הוא לא יתחיל עם אחרות המניאק?
נכון
אבל אפשר להגיד את זה על כל אחד
נראה מה יהיה
זה לא שאני מאוהבת בו או משו
אני בלחץ מכירה אותו עדיין...
אוקיי אז תראי איך הולך
רק הכי חשוב לא להיות עיוורים
חחח אני אשתדל😊
תודה:]
מסכנה אותו ילדה שהוא נפרד ממנה...
הרגשה לא נעימה בכלל!!!!!
אבל בגלל שאת לא סיכסכת ולא עשית רע,
הוא החליט על כך לבד,
אז אני שמחה בשבילך 😊
כן אני לא מכירה אותה בכלל