מי מתנדב\ת במגן דוד אדום. . ?!
במסגרת מחיובות אישית או במססדרת שירות לאומי או כל דבר. . .
פשוט תגידו. . .
אני מתנדבת 😛
בהצלחה לך 😊
חח אוהבת אותך אצלנו לא עושים כבר מחויבות בעע
אני לא אבל יש לי מלא ידידים וחברות שם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני לא ,
אבל כמעט כולם בחרו בזה!
חברה שלי שם
וממש אוהבת את זה
יאא אין מיש'ו מהאתר אז . . ?!
איזה באסה.
כי יש לנו מלא טיולים עם כל מיני אזורים וחשבתי שנתאם וניפגוש אחד את השני שמה. .
חבל. . 😕
והכי כיףףףףףףףף שמהה בעולם . . .
אין , אין על מד"א בעולם, באמת !
מפחדת להתעסק בדם וזה=\
אבלל שיהיה בההצלה לךך
לנו לא היה מהבצפר לעשות שם מחויבות אישית
והתנדבות הפסדתי את הקורס.. לא נורא
כיף לךךך😊
אפשר תמיד לעשות אותו שוב. . .
אם את רוצה בואי ואני יעשה לך קורס :]
חיחיחיח. .
ואין פחד להתעסק עם דם,
דווקא זה גורם לך להיתבגר יותר ולהבין שדם ?! זה כולה נוזל אדום. .
בת'כלס !? החשיבות של זה שאת ממש מצילה חיים של בנאדם נותנת לך להיתגבר על כל הדברים הקטנים שמסביב. . :]
ותודה לכם. .
אוהבתתת. . .
באמת דם זה רק נוזל...
ובסופו של דבר צריך להתגבר על זה
אבל אני חושבת שבמקום מד"א אני אתנדב לצער בעלי חיים ביינתיםם😊
שיהיה לך בהצלחה מאמי
לא אני (:
באמת זה כיף?
לא חשבתי שזה כזה כיף
אפשר להמשיך אחרי המחויבות אישת נכון?
שיהיה לך בהצלחה מאמי
3>
QUOTE (_קרנוש_ @ 29/05/2007) לא אני (:
באמת זה כיף?
לא חשבתי שזה כזה כיף
אפשר להמשיך אחרי המחויבות אישת נכון?
שיהיה לך בהצלחה מאמי
3>
כן מאמי את יכולה תמיד.
את פשוט צריכה ללכת לתחנה שהכי קרובה אלייך ולדבר איתם.ץ
פשוט תגידי להם שאת רוצה להתחיל להתנדב ושעבר לך הזמן של המחוייבות אישית.
ואז תבקשי לעשות קורס עזרה ראשונה וככה ללאט לאט תתקדמי לקורסים יותר גדולים שיקדמו אותך.
אני לא מתנדבת שם..
אבל חברים שלי אומרים שזה פשוט בלתי נשכח..
ופשוט נהדר להתנדב שם..
מקווה שגם לך טוב ככה מאמי..
בהצלחה ללך (:
זה נשמע לי מפחיד.
יש לי חברה שהתנדבה והיא סיפרה לי שהקורס היה דווקא די קשה,
ברר, אני מזה פחדנית אני יכולה להתעלף אם אני רואה בנאדם שהולך למות או מדמם..
לההה בקטנה.
זה באמת חווויה שאי אפשר לשכוח.
ות'אמת שאפשר רק ללמוד ולהתקדם מזה !
אין על זה בעולםםםםם..
מאחלת לכולם לעבור את זה.
ובמיוחד שהאנשים שמההה הופכים להיות המשפחה שלךךך..
כל אחד יותר מיותר מהשני !