ההרגשה הזו של אושר עילאי, שמרוב שאני מרוגשת, בא לי לבכות מהתרגשות.
אני מאושרת. אין לי מילים לתאר את ההרגשה שלי עכשיו.
הוא כ"כ מקסים. באמת.
והוא שלי. רק שלי..
ולמרות הכל, הוא אוהב אותי 😁
וזה עושה אותי כ"כ מאושרת..
😊 שלי..
וואי, אין לי איך לתאר את זה-
בקיצר, אני מאושרת, שמחה, עליזה, מרוגשת.. אין מילים לזה.
מכירה את זה כ"כ.....
שמחה בשבילך מתוקה (:
הלוואי שזה ימשך לעד..
ולא רק כהתאהבות התחלתית. 🙄
אני באמת באמת שמח בשבילך
(אבל רק צריך להזהר לא להשרף מזה...הלוואי וזה היה ככה לנצח-אז באמת שזה לא ככה, זה קצת לא מתאים מה שאני אומר עכשיו אבל..בכל זאת)
555 שתמיד תהיי ככה
מגיע לך להיות מאושרת
שמחה בשבילך מאמי
המון בהצלחה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 28/05/2007) 555 שתמיד תהיי ככה
מגיע לך להיות מאושרת
שמחה בשבילך מאמי
המון בהצלחה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
555
Optima
555
ג'נווה
555
אימפקט
555
קורייר
555
טיימס
555
אריאל
תראי כמה שקעתי שלא תגידי שאני לא שמח בשבילך מאמי...
חחחחחחחחחחחחחחח יופי מאמי...
הלוואי שהאושר לא ייגמר לעולם....!!!!!
😁
שמחה בשבילך ואוהבת אותךךךךךךךךךךך 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אלעד רק שתהיה בריא מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 28/05/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אלעד רק שתהיה בריא מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני אהיה בריא עם אני יוציא ציון בריא מחר אחרת אבא שלי יעשה אותי לא בריא... 😮
אגב, למה "תשהיה בריא" עשיתי משהו לך מוסרי? 😨
איזה חמודים כולםםם!!
אני אוהבת אתכם..
ומה זה 5555? 😁 😁