עצב.
ואני בחיים לא הייתי ככה, אני לא מכירה את עצמי, זו בכלל לא אני...זו מישהי אחרת.
מתבטא במופנמות, שתיקה, הערכה עצמית נמוכה, המון אכזבות המווווווווון, הרבה אנשים פגעו בי
וכל הסיבות הללו הביאו לפיצוץ שהוא כרגע בתהליכים.
והאהבה ממלאת את תוכי כבר שנה וחצי כמעט, אבל עדיין...
העצב מתגבר .
אופירו'שש זאת תקופה נסיכה
את חייבת להיות חזקה
את תעברי את זה
אוהבת אותך הכי בעולם
ואם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוושר.
שיש לי את חופית,אתכם , את המשפחה את אמא אבא את כולם לצידי!
ושמחה .
כי היום הזה הלך יחסית מצויין(:
אופירי,
אני אוהבת אותך.
באמת..
את בן אדם מיוחד.. ואפילו שאנחנו לא מכירות אני מרגישה צורך לחבק אותך מרחוק ולהגיד לך שאני תמיד כאן בשבילך .
3>
ולחץ ממלא אותי..
אבל סומככת על עצמי וידעת שיהיה מעוווולה (:
אהבה & בלבול ...
כל הזמן!
אהבה, בזכות החבר המדהים שלי והחברות המהממות שלי!! 😍
ובלבול, תמיד אבל ת מ י ד יש משהו שקשה לי להליט לגביו. בכל מיני תחומים!
מורני ודניאלי מדהימות שלי,
אני כ"כ אוהבת אותכן!
אתן לא מבינות בכלל כמה מילה אחת מעודדת.
ת-ו-ד-ה על הכווווווווולללללללללללללללללללללללללל אני אוהבת אותכם!!
וזו לא רק תקופה, ומתחיל להימאס לייי מהמצב. ממש להימאס...
ויש לי כמה פתרונות שכמה מפה כבר אמרו לי חד וחלק.
אבל עדיין קשה לי...
הכרת תודה
לידיד הכי טוב שיש לי שהוא תמיד איתי...ואוהב אותי למרות הכל...
למשפחה שלי...
מאוהבת
ומודה שיש לי אותה ו..
אותה ברי בר שלי
אוההבת אוההבת אוההבת ..
פשוט אוהבת (:
ואופיירי?
נדבר במסן בובהה ..
רק אהבה ושימחה משתדלת לא להיסתכל על הרע
כל פעם שרע לי אני מתקשרת לחייםם שלי ומדברת איתווו
וגעגוע גדוללל מאודד מאחי הגדול כי הוא בעזה בצבא עכשיו לחודש ופחד מאוד מפחדת שיקרה משהוא רע.....
כעס....עליה...בגל שהיא לא מבינה כלום...
אהבה-
אוהבת את המשפחה המדהימה שלי (במיוחד את אמא שעוזרת ומעודדת אותי בזמן האחרון)
את החברה הכי טובה שלי, דוביתותי=גלוש שלי (שתמיד לצדי כשאני צריכה אותה)
את החברות הכי טובות שלי באוסטריה (קירה ופולינה) שאני אוהבת הכי בעולם..רחוק מהעין אבל קרובות ללב
כאב-
פגועה ממה שהוא אמר..(אתה יודע שאני לא כזאת..)
פגועה מכל מה שקרה בזמן האחרון..
אכזבה-
מאוכזבת כי שוב נתתי לעצמי להתקרב יותר מדי ועכשיו אני פגועה..
מאוכזבת כי זה עלול להיגמר.. 😢 ואני לא רוצה את הסוף הזה !!
תקווה .
מקווה לעמוד בזה, ו ל ה צ ל י ח!
אושר.
חופיתי